Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 3 maj 2009

Av Wallström - 3 maj 2009 18:10

Idag har vi vart i farten igen, eftersom det varit halvkasst väder bestämde vi oss för att sticka in till Skövde och fixa lite grejer som behövdes för att göra klart garderoben på övervåningen. Vi köpte 10 meter reglar, svart spray färg till 2 bänkar/förvaringslådor vi skall ha i sovrummet. Några tågbanedelar till Sebbes tågbana som han bara ÄLSKAR att sitt och bygga med. Till Cecilia blev det 2 askar med pärlor, nagelassecoarer, och nagellack. Sedan köpte jag till köket: Salladsskål, mått, durkslag, smörknivar, tillbringare, allt i LIMEGRÖNT;-)

Skrattar.. måste vara nya favvo färgen tror jag;-) fanns mer saker i samma färg serie, skall kika vidare nästa vecka, men nu va alla hungriga så det blev bara stressat!

 


Sedan var det hem och lagade Tacos, Cecilia stod för matvalet idag, och det var riktigt gott faktiskt!

Sedan körde vi igång, jag målade 1 av förvaringslådan, skall vänta på att den skall torka så man kan se resultatet sedan. Nu har vi gett oss på garderoben, men Kalle va tvungen att sticka och fixa ett vattenpass, så då passade jag på att blogga lite! Slog en kofot på handen förut så den är helt blå/lila, plus en stor kula blev, och typiskt nog höger hand. Men skam den som ger sig, jag lossas att inte känna av smärtan så att vi kan fortsätta;-)



Av Wallström - 3 maj 2009 07:30

Söndag morgon och jag sov ÄNDA fram till klockan 7 i morse, inte illa alls..ler.. Solen lyser ute idag med, men inte som det var igår morse, men så skulle det ju också bli kallare idag har dem sagt.

Tror vi skall åka hem idag då jag har massor att göra hemma, då flytten närmar sig med stormsteg, å andra sidan finns det massor att göra här med. Men vi sökte med ljus och lykta igår efter "RÄTT" grå färg till hallen men hittade den inte, så vi sa att vi får ta med tapeten till en färgbutik och så får dem göra en sådan grå färg. Det är ju det som behövs för att göra klart hallen. Kan ju va kul om någonstans är klart. Nä nu skall jag hoppa in i en dusch!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards