Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Wallström - 5 maj 2009 14:45

Fick mess av Kalle nu, han var sugen på kulglass i Mariestad efter maten! Låter ju gott, men vädret känns ju sådär för att äta glass i hamnen liksom...men barnen nappade direkt, ovanligt att dem nappar på K's förslag = NOT!

Skrattar..ja han har mycket ideer min lilla kalle.-)

Av Wallström - 5 maj 2009 14:29

Dagen har gått väldigt fort trots att jag i ärlighetens namn inte har gjort så speciellt mycket! Byggt lite tågbana med Sebastian, suttit på msn en stund, kikat på Lilla jönsson ligan med barnen, ritat bamse..skrattar.. Men inte mycket vettig, eller det kanske beror på hur man ser det, att göra saker tillsammans med barnen är ju så klart vettigt,,

Tänkte baka lite, ev muffins och kärleksmums, skall bara kolla så vi har allt hemma först för orkar bara inte gå utanför dörren just nu.. Slö, slöare, slöast = typ så jag känner mig...

Av Wallström - 5 maj 2009 10:20

Barnens favortit låt - OCH DEM BARA ÄLSKAR MOJJE JU;-)

Av Wallström - 5 maj 2009 08:08

Ja jag var riktigt seg idag, Kalle väckte mig vid 7 när han skulle gå, jag han knappt få upp ögonen innan han åkte. Båda barenen sov , men vaknade direkt nä K stängde dörren så det var ju ingen ide att krypa tillbaka ner och lägga sig!

Har tagit fram och börjat förbereda middagen för idag, blir kycklinggryta med ris idag, gott, det var längesedan. Skall slänga ihop en omelett nu till frukost. Idag är det trist väder, regnar och är jättegrått så blir nog till att vara inomhus hela dagen så barnen inte har några regnkläder med sig, men å andra sidan så har dem ju vart ute större delen av dagarna i nästan en veckas tid så gör väl inte så mycket att det blir en inne dag!


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards