Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Wallström - 16 maj 2009 18:40

Ja det var vad maten smakade, HIMMELSKT! Jag blev totalt proppmätter, så vi la oss och vilade en stund (½ timma) Ser ut att mulna på lite på himlen, kanske blir oväder, usch jag som fullkomligt avskyr åska, så hoppas inte!

Vi hade tänkt vi skulle ta en promenad nu så man är hemma lagom till Robinson, inte mycket att se, men kul ändå..flummig jag låter då..

HA EN TREVLIG LÖRDAGSKVÄLL PÅ ER ALLESAMMANS!

Av Wallström - 16 maj 2009 17:05

Ja Flintasteken ligger på grillen och färskpotatisen står på spisen..mums.. jag har precis rört ihop gräddfil och dill som blir en kall sås till. Kalle står och avnjuter en kall öl, och jag avnjuter ett stort glas citronvatten, har vart himla skönt väder idag, helt underbart. Konstigt nog så går helgdagarna så otroligt mycket FORTARE än vad veckodagarna går..hmm..

Av Wallström - 16 maj 2009 16:41

Ja det har vi gjort idag, hittade nu en vi båda fastnade för direkt så den fick det bli:-)

Sedan har vi shoppat loss idag...skrattar..kanske snarare jag har shoppat loss. Fick handlat ett par presenter till Cecilia, hon fyller ju snart 7 år! En del köksgrejer i limegrönt..hehe..

Fick nu tag i golvet som fattades till garderoben, så nu till veckan kommer den nog bli klar, sedan skall kalle börja måla väggarna  sovrummet som skall målas, sedan skall jag tapetsera det som skall tapetseras..kul..:-) 2 väggar skall va målade och 2 tapetserade!


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards