Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Wallström - 6 maj 2009 23:41

Var ute och promenerade efter maten, var ganska fint ute dock inte så jättevarmt, men bara skönt för oss alla 4 att komma ut!

Sedan var det hem och spelade finns i sjön och trolleri, barnen ville göra kort trick/trolleri, så vi blev sittandes med en kortlek i ca 1½ timma, men det var mysigt! Klockan 2o var det hopp i säng som gällde, dem ville sova tillsammans sa dem så det fick dem göra, trodde ju ALDRIG dem skulle somna så, men det gjorde dem;-) så gulligt!

Vi har bara suttit och pratat om allt och inget, tagit det lungt, sedan hamnade vi framför tv:n, men nu är det natta dags!


Av Wallström - 6 maj 2009 14:50

Ja lek & bus är ungefär vad dagen har bestått av, vi har lekt med tåg, spelat kort - Finns i sjön, sjungit kareooke eller nja singstar på ps2:n, lekt kurragömma, ja jag var helt slut så öppnade dörren så dem kunde springa ut lite mendans jag plockade upp lite stök runt om. Snart dags att börja med middagen här, blir ungsstekt falukorv idag, ja jag har totalt brist på fantasi när det gäller mat, hjärnsläpp liksom, men bättre än inget;-)

Har just nu en enorm halsbränna som inte vill ge med sig, bläää...

Av Wallström - 6 maj 2009 07:22
More Generator on http://www.spidertube.com

God Morgon, jag blir verkligen bara tröttare och tröttare för varje morgon som går...är dock tacksam för att barnen i varje fall sover till 7.. Sebastian är varm idag så skall ta tempen på han tänkte jag när han har fått vaknat till ordentligt.

Ja det blev ingen glass i Mariestad igår, blåste ju så in i helskotta så kändes inte lockande, det blev lite fika och mys här hemma iställe. Kom dock inte tillbaka till u-a igår heller. Beroende på hur Sebastian mår får det bli idag eller imorgon tänkte jag för jag måste vara hemma tills på fredag då han vill ha barnen!

Va nog veckans lugnaste kväll igår, vi grejade verkligen inte med nåt utan bara va, och det var hur skönt som helst! Tyckte nog Kalle med som var så trött redan när han kom hem igår..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards