Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Wallström - 18 maj 2009 11:13

Ja detta blev tapeten till sovrummet. Hade kollat på en annan först, men när vi skulle ha den var den slut, typiskt liksom, ha iaf kikade vi vidare och hittade denna. Gillade den båda 2 och den var 200kr/rulle billigare, fynd liksom;) Bara 169kr rullen tror jag det va!

Denna kommer att vara på den väggen vilken sänggaveln skall stå mot och mot garderoben, dem andra 2 väggarna kommer att målas!

Av Wallström - 18 maj 2009 11:02

Ja jag han med att fota några saker innan kamera batteriet tog slut ju!

Min limegröna serie till köket fortsätter, lite tandborstar och tandmugg och plåster till barnen, allt ska va nytt när dem flyttar;) Och så prinsessparfymen till Cecilia ( 7 års present ) Vi är ju nu i stort sett klara med hennes presenter, blir ju inte så många då hon får mest stora saker! Dator + skrivbord är nu fixat oxå, och det var ju det som va viktigast och det är klart, känns så skönt!

Av Wallström - 18 maj 2009 09:53

Jag hade tid hos läkaren idag men fick avboka den då Sebastian är jättedålig idag, inatt hade han som mest 40.1 i feber, va kokhet, pratade massa i sömnen och va ledsen till och från!

Det slår aldrig fel men med 99% är dem sjuka när dem kommer hem från sin far, igår hade vi ju förberett för att grilla när dem kom hem, men dem va ju inte så pigga, men vi grillade iaf "tjocka" och vanliga korvar. Men Sebbe åt INGENTING alls, och det är verkligen OVANLIGT!

Nu hade han "BARA" 39,1, så fick en alvedon, ligger hela tiden här brevid mig, inte riktigt den sebbe man känner till, skall nog bjussa på lite glass och se om det går ner!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards