Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Wallström - 20 maj 2009 15:48

Känner mig lite bättre, tror alvedonen har hjälp till en del.. Har ialla fall orkat mig masat upp och lagat lite mat till barnen, inte för att dem äter så mycket men iaf lite. Själv har jag så ont i halsen så jag får inte ner nåt, så under tiden barnen åt packade jag ner massa köksporslin. Blev en hel stor full flyttkartong med grejer som vi inte behöver men är fullt funktionsdugligt (en del t.o.m nytt) så har bestämt mig för att skänka det till erikshjälpen här i staden. Jag hoppas det kan hjälpa någon! Så nu står här sammanlagt 4 fulla lådor med samlade grejor, kläder, porslin, leksaker, böcker, filmer, lampor, krukor, ja det är allt möjligt! Hoppas vi kan få iväg det tills på fredag....

Av Wallström - 20 maj 2009 08:09

Vi är SJUKA, orkar knapt sitta upp så orkar inte blogga! Vaknade med grym huvudvär och halsont! 38,9 i feber, men har nu knaprat i mig ett par alvedonför att orka ta hand om sjuka barn. Sebastian har sedan i söndags kväll legat runt 39,7-40,1, har varit sängliggandes större delen av tiden, idag är han dock lite piggare TACK & LOV!

Börjar känna mig lite stressad över flytt och allt, måste bli frisk tills helgen då vi skall greja för fullt...hua...men tydligen är jag inte ensam om att känna mig stressad för K skrev mess i morse och frågade hur det går med packningen nu när vi är sjuka..ler..

Och i helgen så uttryckte han en djup oroad ton hur FAN vi skulle hinna med allt, men jag anser att hinns det inte med att packa allt så tar vi bara en skyffel och lastar allt och kör till tippen;-) Ialla fall kommer han hit imorgon direkt efter skolan (ja han ska gå i skolan imorgon, blir ledig fredag istället) så då får vi väl försöka hjälpas åt!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards