Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Wallström - 4 januari 2010 04:52

Så var det måndag igen nu då, veckorna bara springer förbi. En lång måndag kommer det bli utan kalle, han åker hemifrån 05:45 och är sedan inte hemma förrens 23-tiden ikväll om det nu blir som denna måndagen ska vara. Han har en sådan måndag var 4:e vecka, ett helvetespass kan man säga.


Sista lovveckan för Cecilia nu, på måndag börjar hon skolan igen, konstigt det är och skiljer från kommun till kommun. Hennes kusin J, började redan på fredag denna veckan. Känns lite skumt att börja skolan på en fredag men :S


Blev en tidig nattning för oss alla igår, barnen somnade direkt efter kvällsmaten, och jag och Kalle såg på en fim men innan 22:30 sov vi också!


Känner att januari är en sådan där månad man är uppbokad HELA månaden, nu fyller nästa  9år 9:e januari, Kalles systerson, sedan fyller min mamma 14 Januari, sedan rullar det på så denna månaden..


Filmen vi såg igår blev:


  


Wallander - Skytten

"En prickskytt håller Ystad i skräck och hans offer är personer som har anknytning till en juvelkupp. Snart förstår Wallander att det finns kopplingar till en kriminell organisation. I ett misslyckat försök att skjuta dom två sista som är kopplade till kuppen dras Wallanders kollega, Pontus in i en jakt på liv och död. Wallander tvingas nu leda en utredning i vilken skyttens lista har utökats med ett namn - Pontus Ung"

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards