Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Wallström - 11 januari 2010 06:42

Ja så var det då Måndag den 11:e Januari redan och det är nu dags för Cecilia att återgå till skolan.. Det var lite blandade känslor igår när hon gick och la sig, men har hon väl kommit dit igen så blir det nog kul..

Så går dem bara 1 månad sedan är det sportlov så det är ju ingenting egentligen!


Idag skall jag då börja lägga om kosten, köra efter Gi igen, mådde bra av det och det kändes som en kost för mig och min mage så skall börja sakta men säkert att köra igång igen.

Kilona har har smugit sig på nu under alla dessa helger så nu är det väl dags att atbeta bort dem igen då;)


Kommer att ha vågdagen på tisdagar denna gången, har inte stått på den på länge så det blir väl till att vänja sig igen..skrattar.. Kommer dock intr hänga upp mig helt på vågen utan kommer att mäta mera denna gången istället..

Finns det fler där ute som skall dra igång eller redan gjort det får ni gärna hojta till..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards