Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Wallström - 10 januari 2010 10:11

Resan börjar ca 14:30 från ett -24 grader samhälle, stannar till i Skara (då är klockan 15) köper MC Donalds till barnen samt varsin snickers så dem har lite färdkost..



  


Kan säga att det blev en lång och seg resa då det var glashalt hela stora vägen med många avåkningar. kl 18:10 står vi äntligen i kö in till Scandinavium, skyndar att köpa popcorn lite godis och drickor och sedan får vi ändorna på plats 3 min innan det börjar..  ( riktigt nöjda var vi med platserna med )..





  


 

Nu börjar det med Musse, Mimmi, Kalle och Kajsa:

 


  


  

 

 

Sedan var det Timon och Pumbaa:

 

 

  

 

 

Sedan Lilla sjöjungfrun:

 

 

  


 

Sedan Musse & gänget igen:

 

 



  


Sedan Lilo & stitch:

 

 

  


Sedan Tingeling, Peter pan och Kapten krok:

 

 

  


 

Sedan kom alla ut och det var slut (2 timmar varade det ) :

 







När allt var slut (20:30) ville dem såklart handla nåt minne så Sebastian valde ett plastsvärd med Peter Pan som vi skall hänga på väggen och Cecilia valde en kikare av nåt slag..ler.. Sedan var det bara att gå ut, möta upp deras far och säga Hej då!


Vi begav oss till Hedens parkering och dumpade av bilen och sedan vidare tillvårat hotell, va ganska så mysigt faktiskt men mycket nattklubbar och sådant runt om, t.ex rock baren mitt emot.




  




Installerade oss och sedan begav vi oss ut på stan för en bit mat, kan säga att vi gick INTE lång för det var Brrrr men in på en restaurang och fick beställt lite mat och varsin stor stark..ler..


  



Maten var riktigt god!! Blev varsin öl till efter maten och sedan så runt 24-tiden knallade vi tillbaka till hotellet igen, han nog inte mer än lägga mig så somnade jag. Hade var vaken sedan 3 natten innan ju..

Livat var det så jag måste säga att hur skön sängen och kuddarna och täckena var så sov jag "dåligt/oroligt" vaknade av och till ett antal ggr men vi valde ju ett hotell mitt i smeten så då är det ju så:-)

Klockan 9:30 begav vi oss ned och åt en RIKTIGT GOD hotell frukost, sedan gick vi upp och sov en stund till, tills vi checkade ut vid 12 tiden..

Begav oss då iväg till bebis O hem, ojj så han hade växt!! Var ju ungefär en månad sedan exakt vi var där, och ja det hade hänt grejer, den tiden när dem är så där små känns som den bara springer förbi;)


  


Iaf vi begav oss iväg på en liten shoppingtur och jag fick handlat lite smått och gott, 2 fönsterlampor till köket, 1 ny handväska till mig och Flinta spel till barnen. Nöjda och belåtna så gav vi oss åter iväg till bebis O hem och fikade på lite gott. Sedan hjälptes vi åt med maten medans Kalle var barnvakt, såg ut som han trivdes som fisken i vattnet..skrattar..


  


Bebis O's pappa kom sedan hem och gjorde en kantarellstuvning till våran potatisgratäng som vi gjort, och det var verkligen sagolikt gott!!


Mätta och belåtna var vi tyvärr sedan tvugna att börja dra oss vi 19-tiden, för att åka ut till backaplan och hämta barnen, så strax efter 20 tiden tror jag klockan var började vi resan hemåt, sakta men säkert och ett par stopp längs vägen. Kissepauser, drickköp, kaffeköp, chokladstopp o.s.v Precis som det skall vara :-)


Ja det var våran lilla mini weekend, hoppas eran har varit lika bra som våran!!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards