Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Wallström - 18 augusti 2011 16:14

Skall in till stan och shoppa loss lite nu..ler.. Älskar att shoppa jue;) Näe men en del som behövs inför skolstarten på måndag, måste få gjort det idag. Cecilia började ju med sin fotbollsträning igår igen och redan till helgen har dem match så helgen är redan uppbokad, och idag måste det ju vara mindre folk än vad det kommer vara imorgon för det är väl barnbidrag imorgon väl? Och på fredagar är det skönt att inte ha massa måsten, bara städa lite och sedan ha fredagsmys med familjen:-) Förra helgen var Jessica med sonen Casper hemma hos oss och hade fredagsmys och sov över tills på lördagen, jättekul att träffas verkligen, tyvärr var jag  nog tråkig då jag var dålig och inte alls på topp, men men..


På tisdag har vi dock planerat in ULLARED:-) Då blir det därimot SHOPPING som heter duga, alla barnens vinterkläder skall inhandlas hade jag tänkt, allt skall vara klart i tid nu, för jag vill inte stå höggravid sedan och INTE orka göra nåt! Vinterskor har jag redan köpt, fick dem i fredags redan och barnen var nöjda, kan det bli bättre=)


Som sagt lägger upp bilder när jag kommer hem igen på ALLT och INGET!


Av Wallström - 18 augusti 2011 13:31

Tjoho jag lever, jag finns jag ÄR..ler.. Har bara tagit en liten bloggpaus, har behövt det, mycket har hänt under sommaren och ibland behöver man bara släppa taget om vissa saker för ett tag.. MEN NU är jag tillbaka :-) Kommer att fylla på med random bilder under dagen, skall bara sålla ut lite. Tyvärr är jag kass på att få med kameran på allt så finns inte bilder på allt vi har gjort i sommar, men vad gör väl det, man har ju minnen kvar..*smile*

Magen växer och frodas, hjärtat slår fint och ligger på 138 så många gissar på en lite pojke;) För mig spelar det absolut ingen roll, bara barnet mår bra!! Sf måttet sist var på 29 och ja jag känner mig stor som en flodhäst och vig som ett kassaskåp=) Men jag mår BRA idag för första gången på 1½ vecka, har vart dålig i feber, förkyld , hosta mm så idag känns det toppen!!


På måndag börjar båda barnen skolan igen, eller ja Cecilia börjar i 3:an (ja redan?? ) och sebastian i 0:an (vart har tiden tagit vägen? ) Min lilla skrutt har blivit STOR, ja riktigt stor..har gråtit lite över detta, alla vet väl att tiden går, men herregud så här fort? Men ja han är redo ialla fall, tror inte man kan bli mer redo än vad han är..skrattar..hela sommarlovet har han väntat och räknat ned, så mamma får allt se till att va redo hon med när Måndagen är här;)


Nu skall jag gå igenom lite bilder men återkommer lite senare under dagen=)


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards