Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Wallström - 20 augusti 2011 19:58

Tjolahopp, vilken härlig kväll det är !!! Är riktigt underbart ute ju, har vart ute här uppe hos Kalles föräldrar, dem är bortresta tills imorgon kväll så har vart lite där uppe! Är ju så fritt och skönt och barnen och Ludde kan verkligen springa som dem vill, sommar tid skulle jag med vilja bo så men vintertid?? NO NO NO..


Idag har vi vart iväg, haft en riktigt familjedag och varit tillsammans allihopa hela dagen verkligen, åkte sedan till Maxi och handlade lite lördagsgodis och ingridienser till att göra hemmagjord pizza, den blev verkligen supergod. Så vi myste med pizza och Scooby Doo - sjöodjurets förbannelse. Sedan har vi som sagt vart ute resten av kvällen!


På Maxi gjorde barnen ansiktsmålning Sebastian blev Spindelmannen och Cecilia skulle bli nån av prinsessorna, men innan vi kom hem och jag hade fått tagit bilderna så hade ju en hel del försvunnit redan :-)


  Första pizzan innan den hade varit ugnen! Alla 4 pizzor klara!      Spindelmannen... hmm.. skulle va en prinsessa...          Ja vad Sebastian gör har jag INGEN som helst aning om..ler..  

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards