Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Wallström - 26 augusti 2011 06:45

Oj oj oj, idag var det inte lätt att gå upp när klockan ringde klockan 6:00, jösses var seg jag var.  Cecilia studsade upp men sebastian sover fortfarande! Anledningen är att det blev ganska så försent för det igår i säng, åkte upp till Kalles föräldrar vid 17 tiden och skulle hjälpa dem sätta upp det stora partytältet och fixa lite.. Fastnade där uppe med lite bak av kakor, pajer, fixa annat smått & gott så när vi kom hem var klockan 22:20 redan.. Så bara kasta barnen i säng och dem somnade som stockar direkt, tur det är fredag och deras sista skoldag för veckan!

Skall skicka barnen till skolan sedan skall jag tvätta och röja, så allt är klart lagom tills barnen kommer hem, hann ju inte direkt men nåt av det igår så. Sedan skall jag försöka ha maten klar när Kalle kommer hem då han skall iväg i stort sett direkt efter jobbet och åka till Falköping och hjälpa till att flytta, frågan är bara vad man skall göra för mat idag?!?!

Nä nu är det dags att sätta lite fart här igen:-)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards