Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Wallström - 24 augusti 2011 10:05

Jahapp, barnen är lämnade, jag har tagit en liten promenad och ätit lite frukost.. Börjar bli dags att gå igenom alla ikea kassar, blev sammanlagt 9 stycken så, dock köpte jag massor av sånt jag aldrig brukar lägga energi på som, tabort, tvättmedel, tväl , shampo och ja massa sånt, så jag bunkrar nog omedvetet inför hösten nu gissar jag på..skrattar..

Jaja dags att sätta fart, har ju lite att göra så, skall även upp till svärmor och lämna grejerna jag köpte till henne, kalles pappa fyller 60 år på fredag så på lördag är det stor "fest" så handlade med lite åt henne med:-)


  En trött Cissi idag:-)

 

Av Wallström - 24 augusti 2011 07:40

Ja morgonen började tidigt för oss, jag hade sovit kasst och mådde såå illa, men iväg till Ullared skulle jag.. Så det var bara att fixa iordning sig och gå med barnen till skolan.

Efter att ha lämnat dem åkte vi nästan direkt och var framm strax efter 12 så det tog sina timmar kan man säga:-( Men väl framme gick det ganska fort, lite besviken blev jag kan jag säga för barnkläder i Sebastians storlek existera nästan inte alls tyvärr just nu:-( Vinterkläder hade dem inte fått in så mycket heller men fick tag i var sitt till dem iaf. (bilder kommer senare)
Vid 16-tiden och ca 6500kr fattigare tyckte jag att det fick räcka, hade inte fått tag i hälften av det vi skulle ha för att det INTE fanns så jag passade på att JA REDAN NU köpa lite julklappar istället! Så vi var hemma igen vid 19:30, och 2 kändisar såg vi på ULLARED, hehe... Morgan (ja han räknas ju tydligen som en kändis nu, samt Niklas Söderblom tror han skall va med på fångarna på fortet nu denna vecka/säsong..

Men Kalle har redan planerat in en tur till OM JAG orkar i slutet av september, då hoppas vi kunna handla resten samt dem sista julklapparna så allt är klart, det sista som behövs inför bebis osv.. Där märkte man skillnad i prisklass. Har kollat på supersöta påslakan med moln på, kostar här hemma 389kr där kostade dem 69.95kr så ja lite skillnad så köpte 2 av dessa (bild kommer även på detta sedan) sedan köpte vi ett EXTRA skötbord, har redan ett men kommer ha ett på varje våning och detta var smidigt med badbalja och allt i så detta får stå i badrummet..

Men nej nu är det dags att göra klart det sista så barnen kommer iväg till skolan även denna dag..:-)


Detta var igår:
(var riktigt kanonväder igår ju, idag är det trist och mulet igen )

   

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards