Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Wallström - 19 augusti 2011 07:37

Jahapp då fortsätter vi lite då=) Har ingen ordning på bilderna alls ännu då vi fått byta dator 3 ggr i sommar så ligger dem VÄLDIGT blandat, men Kalle håller på att fixa ihop alla till en och samma externa hårddisk.. Men lite mer bilder på shopping, sommarland, och barnen.


    Sebbe redo för skolan på måndag..:-)     Dags för gokart tävling mellan syskonen bus:-)      Även Cecilia är nu redo för skolan:-)  

 

      Tror Kalle tyckte denna karusellen var roligast..hihi..

Av Wallström - 19 augusti 2011 05:50

Tur att det funkade så bra med bilderna igår, besitter ju inte det skarpaste bredbandet för tillfället kan man säga så att ladda upp bilderna till bloggen var ju stört omöjligt, men vaknade när Kalles larm gick imorse så när han åkte kl 5 gick jag upp och då funkade det att få över lite bilder i alla fall.. Så slänger upp några får random bilder nu, så får det komma flera sedan:-)


Fick shoppat lite igår, sedan var Storhandling på Maxi och så fick barnen äta på Mc Donalds, jag själv nöjde mig med en påse äpplen..*stolt*


  På Mc Donalds

    Nya Jeans och Fleece tröja till Sebbe   Linnen till Cecilia Slänggungorna på skara sommarland, var alldeles för barnsliga tyckte Cecilia  Men Tjurarna var  roligare.. Sebbe gillade dock slänggungorna    Mini nedskjutet (eller var det uppskjutet, ja vem minns ..ler..) Radiobilarna


Ja det var lite bilder och allt för nu, kommer mera under dagen gissar jag på..:-) 

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards