Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 21 augusti 2011

Av Wallström - 21 augusti 2011 09:33

Ja då var det söndag, sista söndagen på sommarlovet, ja sista dagen på sommarlovet överhuvudtaget faktiskt! Imorgon börjar allvaret igen, fast egentligen redan idag, för idag får barnen städa sina rum och göra iordning sina väskor och allt som skall med, välja kläder så allt är klart inför imorgon:-) Kan säga att dem är högt och lågt idag, SPECIELLT Sebastian..ler.. Han har ju väntat på att få börja nu hela sommarlovet! Så redan imorgon kör dem igång med en heldag, 8:00-13:20 blir det för Sebbe alla dagar, Cecilia kommer att börja samma men vet ej hur hon kommer att sluta då hennes tider nu i 3:an utökas!

Kalle har åkt och jobbat och jobbar halva dagen idag, så det är ganska skönt att få tiden med bara barnen idag på nåt sätt, bara vi 3 som kan greja och dona och prata, en hel del frågor har dem:-)

Dock är Kalle ledig imorgon istället, han skall följa med Sebbe till skolan och vara med en liten stund från början, sedan har vi en dag tillsammans fram till 13, då kommer vi nog fila på vår inköpslista till Ullared skulle jag gissa på..skrattar..den är LÅÅÅÅNG redan, och mer kommer nog fyllas på gissar jag på!

Nä nu skall vi sätta fart här, ha en fin söndag på er alla!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards