Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 1 december 2009

Av Wallström - 1 december 2009 21:30

Har varit en relativt lugn dag idag, Kalle var hemma redan vid 15-tiden och då jag höll på att måla då fixade han middag. Riktigt goda kycklingspett med ris och tzatziki + sallad, en underbar sambo har jag:-)
Sedan har vi kikat på julkalendern tillsammans allihopa igen, riktigt så bra var den inte så att jag behövde se den 2 ggr per dag, men vad gör man inte för barnen..ler..
Nu sussar dem gott i sina sängar och vi har precis kollat på filmen:


  


Baksmällan - Bradley Cooper
"Två dagar innan sitt bröllop så åker Doug och hans tre polare till Las Vegas för att festa loss på en oförglömlig svensexa. Men när de tre marskalkarna vaknar upp med sprängande huvudvärk morgonen efter så är gårkvällen en enda stor minneslucka. Deras lyxiga hotellsvit är fullständigt vandaliserad och brudgummen är försvunnen. Utan en aning om vad som hänt och med väldigt lite tid på sig så måste trion följa sina dimmiga spår bakåt i tiden. De får gå igenom alla sina dåliga beslut för att komma på var det gick snett och förhoppningsvis hinna få Doug tillbaka till Los Angeles i tid till bröllopet. Ju mer de upptäcker, ju mer inser de hur illa ute de verkligen är."



Lite kul var den faktiskt:-)
Om vi orkar och hinner så blir det nog en film till, vi lovade oss en riktig slapparkväll idag ju:-)

Av Wallström - 1 december 2009 05:18

  

Av Wallström - 1 december 2009 04:57

  

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards