Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Wallström - 19 december 2009 06:54

 

Jaha så vart det lördag igen då. känns som veckorna bara springer förbi en! På torsdag är det julafton och vi ville ju ha klart så mycket som möjligt innan men vi har inte ens kommit halvvägs känns det som.. Skitsamma känner jag just nu bara vi blir klara under 2010..ler..


Idag är vi bjudna på Julbord igen, till Töreboda, Kanalstugan tror jag stället hette, är inte helt 100% säker men nåt sådant var det i alla fall.. Tror man tröttnat lite på julmaten lagom till jul, men, men så kan det vara..


Känns som vi tar jul lite som det kommer iår, för Kallle och planering är inget som direkt går hand i hand, men vad gör väl det, jag älskar han för det;) Iaf vi skall vara hemma på förmiddagen TROR jag ( Hoppas iaf så barnen får öppna sina paket) sedan vet jag inte om vi skulle in till stan till Inga eller hur Kalle bestämde det och sedan på kvällen till Kalles syster eller mamma..  Eller så blir det väl nåt HELT ANNAT! Jaja det ger sig väl..


Nä nu skall jag ner och slänga i en maskin tvätt..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards