Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 5 december 2009

Av Wallström - 5 december 2009 05:39

 Puh är helt färdig! På en timma har jag hunnit skura bord + 4 stolar, köksgolvet + lister och alla skåp utvändigt! Ta upp en maskin tvätt och lägga i en ny och fylla på toapapper och hushållspapper i skåpen här uppe!


Så nu står ett ny skurat köksbord på en nytvättad köksmatta och köket luktar hmm ialla fall ajax rengöringsmedel..den jag köpte sist luktar sådär men det gör inget,, det luktar iaf rent;)


Ska vila 10 min nu för jag känner att jag började bli snuvig så lugnar mig lite, sedan skall jag stryka våra kläder vi skall ha på oss idag eller iaf barnens Lucianattlinne och sådant, får se hur det andra som kommer ur torktumlaren ser ut!

Av Wallström - 5 december 2009 04:28

Jaha så var man vaken igen då! Har precis varit nere och slagit igång torktumlaren och skall nu ge mig på att tvätta golvet och sedan stryka lite kläder.
Anledning till att jag skall tvätta golvet kl 4:30 en söndagsmorgon är för att jag lyckades tvätta köksmattan i veckan och NU hade den äntligen torkat. Så skönt att ha det gjort så det är fint när man kommer hem ikväll!


Sedan är det massa smågrejer som skall hinnas med så jag skall definitvt inte sitt här nu..skrattar.. Lämna Luddis hos K's föräldrar skall oxå hinnas med..
Vi skall ju liksom till gbg och göra stan idag OCH TRÄFFA en liten BEBIS:-) Hoppas vi hinner med Liseberg sen också, kul om ni ska dit M då kanske vi lyckas stöta på varanra, hojta gärna till om du är där och du ser oss;)!


Ha nu en riktigt bra lördag på er allesammans, för det skall vi ha!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards