Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Wallström - 21 december 2009 06:41

Känns lite som kändisarna trillar av pinn på löpande band, yngre och yngre är dem också när dem går bort!

Jag var ju ett stort fan av Clueless när den kom en gång i tiden..


  

Av Wallström - 21 december 2009 05:40

Vilken jävla skit, får man säga så! Efter en låååång effektiv dag igår slängde vi oss framför en film, en komedi som skulle vara SÅÅÅ rolig hörde vi, ja visst, det var nog den sämsta film jag sett eller så har jag helt enkelt blivit FÖR GAMMAL för den sortens humor!


  
Miss March


"Se årets grövsta, mest ohyfsade, oanständigaste komedi; den totalt ocensurerade versionen av Miss March. Bästa polarna Eugene och Tucker upplever sitt livs resa när de ger sig av på en roadtrip mot det legendariska Playboy Mansion som slutdestination! Där hoppas de på att hitta Cindi, Eugenes heta flickvän som har gått från oskuld till utvik..."

 


Jag hade inte ens läst vad den handlade om innan så man får väl skylla sig själv, kanske borde ta reda på lite mer fakta innan man litar på andras ord om hur bra saker och ting är.. Tur som tusan att smaken är som baken - DELAD..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards