Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 22 december 2009

Av Wallström - 22 december 2009 07:14

NU börjar tröttheten sätta in på riktigt, har precis suttit och tagit en skål fil och en kopp kaffe, och känner att jag verkligen bara skulle vilja gå och lägga mig nu,,


Men ICKE, nu är det dags att börja städa, måste ta toaletten och köket och hallen idag, sedan måste jag få tvättat minst 3 maskiner tvätt, fattar verkligen hur det bara byggs på hela tiden. Men Sebastian hostade så han kräktes inatt så var tvungen att byta sängkläder i hans säng och bara det är ju en maskin.


Beställde ett expresspaket från Ellos i fredags, hade hoppats på att få det innan jul, men nu vet jag inte om det behövs ens, jag skickar förmodligen Kalle själv på julafton om barnen är som dem är!
Var ju rea på Ellos så beställde 2 Huvcardigans eller vad det nu heter, har ju en likadan i svart och BARA ÄLSKAR den, så nu beställde jag en brun och en grå med. Bara 99kr styck kostade dem nu på rean, innan 199 :- /st. Plus ett linne för 99kr ( ordnr pris 249:- ) En ny bh och en svart topp..


  

Av Wallström - 22 december 2009 05:14

Ja hittade en bild från julkonserten på Lundsbrunn, vi tog detta för att det precis började snöa här och det såg så otroligt fint ut när man såg det i fönstret, dock ser man ju inte det på denna bilden då:-(

Men detta är iaf en otroligt fin kyrka som vi gärna skulle vilja ha, så vi får se hur det blir, Kalle skulle försöka fixa det:-)



Liten och mysig är den!  

Av Wallström - 22 december 2009 05:01

Har fortfarande inte kommit i säng, så nu tänkte jag lägga in lite bilder! Har hittat kabeln, men inser att vi MÅSTE ha en ny kamera för den har börjat ta katastrofala bilder..

(eller kan det vara fotografen som är katastrofalt dålig??? Men inte kan ALLA bilder bli suddiga oavsett vem som tar dem :S )


VARDAGSRUMMET BÖRJAR TA FORM:


VÅRAN PLASTIGA JULGRAN:  


     

Av Wallström - 22 december 2009 03:19

2 sjuka barn har jag här hemma, Sebastian har fått en sjukt otrevlig hosta, rosslar i hela bröstet, har haft den sedan i fredags nu men det blir inte bättre. Cecilia fick hög feber i går eftermiddag, vi höll på att ta upp granen igår när hon bara la sig rätt upp och ner på golvet och sa att hon kände sig dålig, 38,7 visade tempen då, sedan vid 23-tiden igår var det 39,7 så det är alvedon som gäller nu och ta det lungt..


Har inte handlat nån större julmat då vi knappt skall vara hemma över hela julen, men blir dem liggandes nu så åker ju inte jag nånstans utan då får Kalle åka själv. Så då får jag väl ge mig iväg och handla imorgon, sista dagen iså fall, kul!!! Men lite julmat MÅSTE vi ha!


Fick upp granen igår, lite mysigt (trots att den var av plast i år) gav lite mysbelysning och lite julstämning inte illa det..


Nä om man skulle försöka komma i säng och sova nu kanske (klockan är ju trots allt 03:20), känner mig inte alls trött,men vet ju hur det blir imorgon då tröttheten visar sig. Har sprungit skytteltrafik mellan barnen nu på kvällen/ natten, men nu sover äntligen båda 2..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards