Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 13 augusti 2010

Av Wallström - 13 augusti 2010 06:31


Tidigt uppe idag igen, men igår kom jag iaf i säng redan vid 23-tiden. Kom hem med en fruktansvärd huvudvärk, så blev en lugn kväll, bestämde mig för att cykla 1 timma framför strandpatrullen, men tji fick jag. Fick ont i magen och huvudet blev ännu värre. Idag är det dock bättre så jag hoppas kunna trampa 1 timma nu på morgonen istället, har kommit ifrån det lite och motivationen är sådär, men idag har jag gett mig tusan på det.


Är jobbigt när magsmärtorna börjar komma igen, har inte ätit nåt fel vad jag vet nu så det gör mig lite orolig, vill ju inte börja få ont och få problem igen nu när vi skall åka!
Idag skall jag försöka få hämtat ut Cecilias pass också så det är hemma på plats med dem andra.



Här är dem senaste inkomna klänningarna i min garderob:


     



De 2 översta är nedpackade och skall med till turkiet, blev nog lite för mycket kläder nedpackat tror jag, men bättre det än för lite iaf:-)


Nu är det 14 DAGAR KVAR, så jä-a SKÖNT!

 

  

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards