Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 21 augusti 2010

Av Wallström - 21 augusti 2010 18:30

Då var man hemma igen då och vilken underbar sambo man har..maten var klar, och det blev lite annorlunda minipajer idag, mycket goda kan jag säga! Samt varsitt fat med kräftor och räkor,,gotti gott gott.. dock ingen alkohol, men ett glas fanta tog jag till!


    


Nu skall vi se på film hela familjen och Cecilia fick välja, så det blev :


Sällskapsresan

 

  

 

Passade ju bra nu när vi snart skall åka..ler..

Av Wallström - 21 augusti 2010 07:19

Igår sprang bara dagen iväg helt och hållet kan jag säga, han knappt med hälften av det jag hade tänkt , men,men så är det ju. Mamma och pappa var här i ca 2 timmar så barnen var överlyckliga:-) Dem fick 250 kr vardera som dem skulle ha till resan, men eftersom jag vi redan växlat pengarna som vi skall ha med så sa jag att det får bli lite som dem kan ha på planet , lite godis, varsin tidning, varsin målar bok och lite pennor istället och det var alla nöjda med, sedan får dem väl stoppa resten i sparbössorna!

 

 




Ja snygga bilden ;)


     




Cecilia tandlös..ler.. 30 kr fick hon för sin tand igår:-)       


Idag och imorgon är jobb som gäller så ikväll skall vi mysa med kräftor , räkor och nåt annat gott igen, får se  vad Kalle hittar på om det blir paj igen eller nåt annat. Men pajerna sist va otroligt goda och Kalle fick bottnen såå god. Jag har svårt att baka glutenfritt, tycker verkligen degen blir omöjlig att ha att göra med, men han fixade det ju fint:-)


Nä nu skall jag gå ned och plocka lite och sedan får det bli lite frukost i magen, ha en fin Lördag på er ALLA:-)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards