Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 19 augusti 2010

Av Wallström - 19 augusti 2010 10:26

Åhh finns det nåt tråkigare än att stryka? Och jag är totalt värdelös på det för det blir aldrig bra ju:S Har en hel hög som skall strykas nu, det är dem sista kläderna som skall packas ned så vill få gjort det.. Mina kläder går någorlunda bra, men Kalles skjortor är hemska att få bra...


  


Mitt linne borde ju vara ett riktigt enkelt plagg att stryka, men nja det blev sådär, kan ni då tänka hur dem andra plaggen blev?? Kanske man borde gå en " Hur man stryker kurs?" Såg ju i en tidning vi fick häromdagen man kunde gå alla möjliga kurser, hur man skickar sms kurs och hur man bloggar kurser..skrattar.. så borde dem inte ha en hur man stryker??


Nä nu får jag fortsätta, dem säger ju att övning ger färdighet, kanske kan jag bli ett riktigt proffs på det;)



Av Wallström - 19 augusti 2010 09:45

Fick en förfrågan om Turkiet 04 var sista utlandsresan jag varit på? Nej sista utlandsresan vi var på var på Cypern 07, båda barnen var med och deras far! Jag och Kalle har aldrig varit utomlands tillsammans innan så det skall bli riktigt kul!



Lite bilder från Cypern, Aug-Sept 07!

 

        

 

Ja det blev ju inte många bilder, men det va typ dem jag hade på denna datan:-)

Av Wallström - 19 augusti 2010 04:31

Det där med sömn och jag är svårt! Kan bara inte sova, har varit vaken i 1 timma nu, sov 3 timmar innan det och det är lite för lite på en hel natt va?..ler..


Blev glad när jag kom hem igår, bonusutdelning på HM 150kr, det betyder att tröjan jag visade kommer vara min inom en snar framtid:-) Va hemma sent igår så va bara att äta och sedan fick barnen följa med på en promenad och ett stopp på

lekplatsen, åter hemma igen 21:25. Bara för barnen att duscha och sedan i säng, det börjar bli dags för dem att komma i rutin igen, nästa vecka är det tidiga mornar som gäller!


Redan torsdag idag, går inte veckorna otroligt fort eller? Helgen är uppbokad som vanligt men det gör inte så mycket, sedan har vi ju semester i 2 helger i rad så, vi är hemma lördagen den 4:e sept igen på middagen. Men stannar då kvar igbg och hälsar på vänner och bekanta medans vi är där..


Nä nu skall jag dra mig ut på en promenad med Ludde och sen kanske man kan sova 1 timma till!


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards