Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 18 augusti 2010

Av Wallström - 18 augusti 2010 10:30

Cecilias pass!

Det första gjordes den 9 Augusti 2004, då var hon 2 år och 2 månader och skulle då åka till turkiet:-)


  


Detta gjordes den 4August 2010, och hon är nu 8 år och 2 månader och skall även denna gången till turkiet:-)


  


Lite skillnad kan man säga va?!?! Tänk vad tiden går fort!!!

Av Wallström - 18 augusti 2010 09:16

Idag skiner äntligen solen, helt fantastiskt ju:-) Igår var det det en fläng dag hela dagen känns det som, men tror vi han med det mesta som skulle göras och så fick vi tillslut hämtat Cecilias pass, då dem hade öppet längre igår. Är glad att det inte var igår hon skulle göra sitt för det var nr 028 för att göra pass och han som kom in fick nummer 059 och en kassa öppen! Som tur var hade dem en egen för passutlämning:-)

Efter allt jobb blev det en tur runt i butikerna, reor överallt, men köpte bara en klänning till Cecilia 2st 2 -pack med boxers till Sebbe och trosor till mig själv, allt för 80kr =BILLIGT, det gillas!!! Har hittat en gullig sommarklänning på H&M men har ju köpt så många klänningar det senaste så det får väl räcka..ler.. däremot hittade jag en tjock långtröja/klänning på H&M som jag NOG vill bli ägare av fram till hösten, för sådana har jag ont om!
Vet dock inte vilken färg, den fanns ju i ett par olika....Gillade iaf modellen på den, riktigt varm och gosig när det är kallt och ruggigt!


  

Gillade denna gråa...


Fick tag i våran hund/katt/hus vakt idag också för att höra vad jag skulle fylla upp kylen och frysen med, så allt som gick att frysa in är inhandlat bara kylskåps sakerna kvar och det får blir torsdag nästa vecka innan vi åker..


Nä nu är det en maskin tvätt som gäller innan jag skall iväg!


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards