Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Wallström - 16 augusti 2010 08:02

Ja att cykla var nästan lönlöst, så det blev bara 15 min, lite skillnad mot 1 timma som jag brukar men å andra sidan bättre än inget:-)
Tog sedan tag i beställningen på H&M och fick tag i lite baskläder, enkelt snabbt och smidigt:-) Sedan får man shoppa resten inne i stan, såsom jackor och sådant!



Detta blev till Sebbe:

  


Och detta blev till Cilla:

  


Båda verkade nöjda så då är jag också nöjd, bara hålla tummarna på att allt passar bra och är fint när det kommer!


Nu skall jag hoppa in i duschen och försöka piggna till och sedan skall vi äta frukost här, har lite att greja med idag som vi inte blev klara med i helgen så hoppas jag får lite mer ork än vad som finnes nu!

Av Wallström - 16 augusti 2010 07:09

Japp då vart det Måndag igen då, och jag är dunderförkyld, hostar, snorar och och i halsen, nästan ingen röst och ögon som rinner, kan det bli bättre?



Skall lägga en beställning på H&M idag med lite höstkläder för barnen, Cecilia fick prova igenom sin garderob igår och OJ vad tom den blev på långärmade tröjor och byxor. Sebastian skall få prova lite idag men där vet jag redan hur lite det är som passar:-( Så lite nytt får det allt bli till dem! Cecilia börjar ju skolan nästa vecka och Sebastian börjar ju sitt veckan efter vi kommer hem så då måste dem ju ha lite, svårast är ju att Cecilia får man förhandla fram kläder med och mötas någonstans på mitten med. Inte vilka kläder som helst som passar till den damen inte längre..:-)

 

 

Nä nu skall jag trampa på motionscykeln det jag orkar, får se om det går mer än 5 minuter idag..ler..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards