Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Wallström - 20 augusti 2010 09:12

Disney on Ice är på tapeten igen, fick från ticnet om att dem börjat sälja biljetter, vi var ju där i Januari år och skulle vilja åka i Januari igen, men denna gången har vi inte fått något erbjudande från ica om det! Frågan är om det kommer så man skall vänta eller om man skall boka redan nu så man får bra platser? Det skiljde ju en del i pris när man fick rabatten med ica liksom!

 

  


Tänkte vi skulle göra som förra året med en hotellövernattning i gbg, bara komma bort och njuta lite..  

Av Wallström - 20 augusti 2010 07:12

Idag blir en lugn dag, lite städ får det dock bli då det är jobb och slit som gäller resten av helgen så:-) Idag skulle mor och far komma förbi en snabbis, skulle ha lite grejer innan vi åker på vår resa, sedan skulle dem vidare upp till Norge!


Cecilia väckte mig redan vid 5-tiden imorse för då hade hon tappat en tand, så det var bara att stiga upp och se glad ut, men kan säga att jag är trött som tusan, är som en zoombie..skrattar..

 

Är blåsigt ute men ändå uppehåll och jag skymtar lite blå himmel, är så glad för att det inte regnar igen, tror vi typ räknade på att det har vart endast 2-3 dagar det inte regnar nåt på alls här annars har det regnat lite eller mycket i stort sett resten av dagarna, så får man se en blå himmel blir man som jag superglad:-)


Nä nu skall jag ned och trampa och hålla mig sysselsatt i en timma framöver!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards