Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Wallström - 3 augusti 2009 11:02

Äntligen är sängen klar, färgen har torkat , jag har bäddat rent den och ställt iordning den, nu skall bara börja mätas och planera hur hyllorna och klädstången skall byggas upp, har målat hyllplanen en omgång nu, vet inte om det räcker, får se när det torkat, annars får det bli en gång till. Kommer bli ett helt nytt rum för Cecilia. Hon skall få vårat stora skrivbord som vi inte har nån användning för längre, som är i samma färg som vi målat sängen..


Har hunnit med idag:


*Målat sängen 1 sista gång
*40 min promenad med Ludde
*Tvättat 2 maskiner med mattor
*20 min på motionscykeln
*starta 1 maskin disk
*vikt 1 maskin tvätt
*Målat 8 hyllplan
*Bytt alla sängkläder
*Spelat Super Mario Kart med barnen i 20 min, funkade inget vidare med huvudvärken

*Plockat ur vårat skrivbord

Av Wallström - 3 augusti 2009 07:20

Är trött som f-n och har huvudvärk = ovanligt(dock har jag sluppit det större delen av helgen) Men kan va för att jag inte sovit så bra, somnade först vid 1-tiden, vaknade 2 ggr och sedan upp vid 6. Vi har grejat som tusan hela helgen, och idag är det bara för mig att ta tag i det sista så det blir klart.

Måla sängen en sista gång (3:e gången nu) så att jag sedan kan få allt på plats, är ju en hel del som skall ändras om!


Kommer skriva & lägga in bilder från helgen sedan då alla bilder fortfarande är på Kalles mobil... 



OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards