Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 15 augusti 2009

Av Wallström - 15 augusti 2009 16:19

Tråkhelg, en grå jävla lördag är det här! Idag är det en typiskt längta tillbaka till u-a helg.. Man har börjat inse att man har flyttat ifrån allt och alla till INGET. Känns som man sitter mitt ute i bushen!..suck.. längtar hem, hem till vad, vad är hem? och vad längtar jag till?

Barnen är ute och leker och jag har plockat här lite, men börjar tröttna på det, tycker man plockar och plockar - sju dagar i vecka, 24 timmar om dygnet, så känns det (med undantag av lite överdrift) är ensam hemma som vanligt..ler.., Kalle är och fiskar med vänner (tur att nån av oss kommer ut på nut kul iaf, och detta har han sett frm emot länge nu;) ).


Han säger oftast en tid han skall vara hemma på ett ungefär , när han börjar prata tider kan man börja stänga öronen för dem har ALDRIG stämt någon gång..skrattar...

Konstigt, när jag vill hitta på nåt (utanför huset 4 väggar) då passar det inte, då finns det alltid nåt att göra hemma..men jag föreslår väl aldrig något som är tillräckligt bra kanske?!? 

Igår va han på 40 årskalas, han var snäll och tog med barnen, jag hade en jävulsk huvudvärk så det var ju skönt att vara "barnfri" några timmar..


Sorry för mitt negativa blogginlägg, men man kan ju inte alltid va på topp, och det är jag definitivt inte idag! Jag har nog aldrig känt mig så ensam och haft sådan längta bort känsla som nu och det känns som det bara blir värre och värre.... Kanske blir bättre när barnen börjar skola och dagis, så man kan komma igång med något på dagarna..



Dagens hiss: MARABOU CHOKLAD ..ler.. jag vet (men idag är det tillåtet;)

Dagens diss: EX.. behöver inte säga mer...

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards