Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Wallström - 27 augusti 2009 22:40

Var uppe vid sjön i cirka 1 timma igår, promenerade, sedan badade Ludde och barnen lekte.. Lika skönt för alla tror jag att det var och nyttugt att få rört på sig på kvällen, barnen är ju riktigt trötta när man kommer hem då. Han knappt mer än hem sedan så somnade barnen, SKÖNT=) En liten stund för sig själv så på kvällen, vi satt och kollade på Hundcoachen och på csi miami, men sedan var det dags för bingen..När jag kom upp nu så hade Kalle redan somnat=)


Av Wallström - 27 augusti 2009 18:13

Kalle kom hem vid 14:30 idag , helt slut så han la sig och sov 1 timma!

Efter det väckte jag han och vi åkte till Mariestad, barnen fick äta på Mc Donalds, har lovat det ett tag nu , men har aldrig blivit av så passade på idag när vi ändå skulle in och handla.. Jag och Kalle tog varsin glass, en mc flurry daim och en mc flurry cornetto - Jordgubb.. Barnen åt både mat och fick glass till efteråt, han med en del lek och var nöjda efteråt=)



Sedan åkte vi och storhandlade mat på Coop Extra denna gången, så nu är vi hemma och skall bara lasta ur, sedan skall vi åka upp till sjön och promenera med Ludde!

Av Wallström - 27 augusti 2009 09:47

Har nu varit ute i trädgården och plockat mer äpplen, frukten tar slut i ett nafs här, Cecilia skall ju ha med 2 frukter varje dag till skolan och sedan äter  vi alla mycket frukt här hemma. Så det enda jag behövde köpa igår var några päron, en halv kasse med plommon fick vi av Kalles mamma, dem var verkligen jättegoda!



Sebastian har en kompis här och dem sitter just nu och bygger med lego så det är lugna gatan här hemma kan man säga.. Ska passa på och ställa mig och stryka lite, medans tiden och lusten har infunnit sig, sedan skall jag släpa med mig barnen ut i solen;)

Av Wallström - 27 augusti 2009 08:06

Nu har vi precis kommit in/hem! Har lämnat Cecilia vid skolan och så tog vi en promenad med Ludde, blev bara 20 min då Sebastian blev kissenödig efter halva vägen så var det ju bara att vända och gå hem igen:-)

Verkar bli fint väder idag, var jätteskönt ute redan nu så!


Har massa tvätt att ta tag i idag, tycker tvättkorgen ökar mer och mer hela tiden, hur mycket man än tvättar..skrattar..

Men nu skall iaf jag och Sebastian äta en mysfrukost först innan vi gör något annat:-)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards