Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 18 augusti 2009

Av Wallström - 18 augusti 2009 14:37

ATT INTE SE PÅ:



Surfer dude - Matthew McConaughey


Såg på denna igår, när barnen hade somnat gick jag upp på övervåningen och slog på denna film och bäddade ner mig i sängen. Men den var totalt värdelös, bland dem sämsta filmerna jag sett på BRA LÄNGE. Kanske iofs bara jag som har väldigt dålig filmsmak - men nä den va inte värd att se varken en eller 2 gånger..skrattar..

Av Wallström - 18 augusti 2009 14:26

Idag känns magen lite bättre, dock är ju febern kvar så man känner sig lite vimmelkantig men den börjar ju också gå åt rätt håll så det är väl kroppen som säger att det börjar lugna sig för den här gången då.



Vi hade en tid på Cecilias skola idag, jag skulle skriva under lite papper och cecilia skulle få kolla runt lite mera. Jag vet hur sugen hon är på att få börja. Flera barn kände igen henne och ropade på henne när vi kom så det känns bra i "mamma magen" .. Man har ju funderat mycket på hur det skall gå nu när hon fick byta skola, men hon verkar ta det med ro och trivs redan ju så det skall nog gå fint;)


Barnen spela PAC MAN på playstationet så är jättelugna, och då har jag passat på att vila lite.. Har inte blivit mycket gjort hemma idag mer än 2 maskiner tvätt och en disk, men man kan inte vara lika aktiv jämt ju:-)

Av Wallström - 18 augusti 2009 10:51

Var dags för lite nya och dessa har barnen velat ha dessa länge så igår fick dem 5 nya filmer!



1. Barbie presenterar Tummelisa

2. Bolt

3. Wall*e

4. Snowbuddies

5. Lasse Majas detektivbyrå

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards