Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Wallström - 23 augusti 2009 19:33

Ja nu kom vi hem från promenad och svärföräldrarna.. Kalle tog paj med vaniljsås, och barnen fick glass. Men jag var faktiskt duktig och hoppade över fikat:-)

Blev inte så lång promenad med Ludde men den fick räcka för ikväll för vi skulle hinna hem och få barnen i säng med!

Om vi orkar och hinner skall vi dra på en film oxå..skrattar..tror aldrig jag har sett så mycket på film som det har blivit det senaste! Men det är skönt, riktigt avslappnade att se en innan man somnar ju:O


Mår superbra idag, tack och lov så känns magen så mycket bättre , för denna gången ialla fall! Men man blir ju en helt annan person när man inte har ont längre
Av Wallström - 23 augusti 2009 17:54

Efter frukost gjorde vi oss iordning för att åka och se svägerskans barn spela fotboll, klockan 10:30 började det och vi kom såklart iväg sent härifrån så var tyvärr inte där förrens 10:45 men det gick ju bra ändå:-)

Efter fotbollen åkte vi och handlade hyllplan och väggfästen till den stora garderoben uppe, måste verkligen få iordning på allt en gång för alla nu. Vi har liksom inte hyllor så det räcker!


Väl hemma blev det lite mat i magen och sedan satte vi igång i garderoben, hitills har det blivit jättebra, men nu fattades 4 konsoller så Kalle har åkt för att fixa det. När han kommer hem igen skall vi åka upp till sjön och gå en promenad med Ludde och säga hej till svärföräldrarna..sedan bara att ta sig hem igen då det är skola imorgon!


Så medan jag fixar och nattar barnen ska Kalle sätta upp dem sista hyllorna så får jag göra klart resten tills imorgon. Blir nog säng för oss också tidigt då vi inte somnade förrens 01:15 inatt och imorgon börjar Kalle jobba 04:45 så han kan ju behöva ett par timmars sömn ialla fall!

Av Wallström - 23 augusti 2009 09:38

Ja 3 stora hela lass med sräp till tippen blev det igår, var så skönt att bli av med allt, både från källaren som vi rensade häromdagen och uppe från huset. Så nu händer det äntligen lite grejer här:-)Vi var nog inte klara med att få iordning allt förrens klockan var ca 16, sedan var det bara att fixa lite mat, sticka till affären och köpa lördaagsgodis, ta en långpromenad med Ludde. Hemma till 19:30 fick barnen sätta på en film och njuta av sitt godis och vi satte också på en film. Efter det var det dags att natta kidzen så satte vi på ytterligare en film. Så 2 Wallander filmer fick vi avverkat igår:-)



Skulden och Kuriren! 


Nä nu är det dags för duschen innan vi skall iväg!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards