Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Wallström - 26 augusti 2009 21:40

Var hemma från kalaset vid 21:05 ungefär, barnen  fick lägga sig med en gång, och dem han  nog inte mer än att lägga ner huvudet så somnade dem:-)

Det var jättetrevligt, god mat och inte för mycket folk, alldeles lagom, fick en jättegod pastasallad med, rostbiff, skinkor, kyckling, köttbullar, prinskorv, och en kanongod hemmagjord dressing! Sedan massa kex, och alldeles nybakt varmt bröd, med MASSA OLIKA ostar. Sedan så var det en stor fruktbricka med massa goda frukter som, kiwi, annanas, mango, vattenmelon, grapefrukt, apelsin , päron m.m ja jag kommer inte ihåg allt har säkert missat massa;)

Till efterrätt blev det hemmagjord jordgubbstårta och kaffe!


Barnen har lekt som tusan, Kalles syster var ju inte med, men dock hennes barn och mina barn gillar ju att leka med dem, så det var full rulle kan man säga:-)

Av Wallström - 26 augusti 2009 16:07

Han inte hämta Cecilia idag vid skolan, för när jag kommit utanför dörren stod hon och en kompis där :S Dem hade fått sluta 10 min tidigare idag, inget jag var jätteglad över men.. Jag vet det är inte långa vägen, men det är ändå en jäkla massa bilar den korta stäckan, och Cecilia glömmer ibland av att se sig för när hon är inne i andra tankar. Tack å lov gick det bra igår, men betyder det nu då att jag skall behöva gå till skolan och sätta mig ca 20 min innan dem slutar ?!?



När hon kom hem hade hon ändrat sig och ville gå på Kalaset ändå, som tur var hade jag "lite" räknat med att hon kunde göra det så har förberett lite kläder!

Av Wallström - 26 augusti 2009 12:15

Klockan bara springer iväg...

Har vikt tvätt, diskat, tvättat golvet i köket och hängt upp nya gardiner i kök och vardagsrummet! Spelat spel med Sebastian, plus målat med vattenfärger..

Kalle skulle vara hemma runt 14 tiden idag ( ja som igår..skrattar..) vet inte om vi skall in till stan och handla nåt då, det är nämligen kalas idag då K:s pappa fyller år..

Cecilia ville inte åka med så blir nog att jag och hon stannar hemma och Sebbe & Kalle åker själva antar jag! Vill inte lämna henne själv ju och vill inte tvinga henne åka om hon inte vill då det har vart mycket kalas och sådant för henne det senaste. Så vi får se, kan ju hända att hon ändrat sig när hon kommer hem från skolan!



Av Wallström - 26 augusti 2009 08:29

Ja den är här, idag var det kallt, gråmulet och duggar lätt...Lämnade Cecilia på skolan och tog sedan en promenad på 30 min med Sebbe & Ludde!

Skall slänga på en kopp te nu och så skall vi göra en mysfrukost jag och Sebastian, får se vad vi hittar på idag, känns lite som en slappardag faktiskt, ingen ork eller energi till nåt..


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards