Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Wallström - 9 augusti 2009 07:29

Sebastians kompis kom och knacka på dörren vi 8:40, då låg vi fortfarande kvar i sängen och drog oss, så jag fick jag gå ner och säga att han kom tillbaka lite senare för att vi fortfarande låg och sedan skulle äta frukost. När klockan blev 9 drog Kalle på sig och gick och handlade en GOD FRUKOST, färska baguetter, en ishavsröra och färsk juice. Rätt som det var när jag stod i köket öppnades dörren och jag hörde bara OJDÅ! Då va klockan 09:05 och jag såg killen stå med öppen dörr och hunden var borta:-( Han hade bara öppnat dörren, vi brukar ju låsa men KAlle glömde det när han hasta iväg till affären..
Men det var bara att gå ut, och han hade inte sprungit långt, han stod i grannens trädgård och kikade på katten uppe i trädet!
Efter det  var det gott med en lyxfrukost:-)

Sedan så tog vi varsin mugg kaffe och gick ut och satte oss och njöt av solen, barnen passade på att cykla, en stund och leka på lekplatsen.
Sedan kom vi på att vi nog skulle åka in till skövde och shoppa lite, köpte nya cykelhjälmar till barnen, för deras började bli för små!
Köpte även gardiner och kläder till Cecilia, barnen var och lekte i bollhavet demm har där under tiden vi shoppade, skönt att dem kan roa sig och slippa springa med oss, ingen av dem tycker ju att det är kul att följa med och handla.

Sedan hem och lagade Tacos, alla lika hungriga :-)

Efter det var cykeldags igen , premiärtur med dem nya hjälmarna på, dem passade bra och barnen var nöjda, sebastian han susar förbi som tusan, cecilia är mer försiktigt. Killen Sebastian leker har stödhjul på sin cykel och gör ju likte konster med den, Sebastian försöker apa efter men han har ju inga stödhjul men han fixade galant ändå, men man är ju lite av en höns mamma, OROLIG!

När klockan var 18:30 bestämde vi oss för att vi skulle åka och ta ett kvällsdopp, sagt och gjort å det var verkligen helt UNDERBART! Hemma vid 20:30 blev det lördagsmys, lite godis till barnen (och det var lite för dem var så trötta så dem knappt kunde hålla ögonen öppna;)

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards