Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under maj 2009

Av Wallström - 5 maj 2009 10:20

Barnens favortit låt - OCH DEM BARA ÄLSKAR MOJJE JU;-)

Av Wallström - 5 maj 2009 08:08

Ja jag var riktigt seg idag, Kalle väckte mig vid 7 när han skulle gå, jag han knappt få upp ögonen innan han åkte. Båda barenen sov , men vaknade direkt nä K stängde dörren så det var ju ingen ide att krypa tillbaka ner och lägga sig!

Har tagit fram och börjat förbereda middagen för idag, blir kycklinggryta med ris idag, gott, det var längesedan. Skall slänga ihop en omelett nu till frukost. Idag är det trist väder, regnar och är jättegrått så blir nog till att vara inomhus hela dagen så barnen inte har några regnkläder med sig, men å andra sidan så har dem ju vart ute större delen av dagarna i nästan en veckas tid så gör väl inte så mycket att det blir en inne dag!


Av Wallström - 4 maj 2009 22:10

Vi har kämpat med att sätta upp väggarna nån timma, så nu är det nästan helt klart, imorgon skall vi göra klart det och sedan kolla på taket, men där behöver vi spothligts först, sedan målning och sedan på med golvet. Sedan skall det in trådbackar, hyllplan och en liten stång. SEEENNN kan man börja få in all skit som står runt om:-)

När vi stod och snickra kom Kalles systerson, han skulle ha lite tillsyn på kvällen när dem inte var hemma. Så jag skickade iväg Kalle att köpa lite fika, precis när han gått kom Kalles bror. Blev lite ballerina och sitting bull glass!

Efter att alla hade gått orkade vi inte göra mer så vi har bäddat på golvet framför tv:n och skall se på HEMSÖKTA HUS vi spelade in i går!


NATTI NATTI på er alla!

Av Wallström - 4 maj 2009 18:05

Försöker alltid att ha en bukett med blommor på köksbordet, ser ju så mycket roligare ut. Igår fick det bli blommor plockade ur egen trädgård, TULPANER!


Av Wallström - 4 maj 2009 17:30

Maten smakade verkligen kanon, det var ju lite kyligt att grilla det, men Kalle fixade det mesta, under tiden det grillades så kom väggarna som skulle upp till garderoben så vi slet lite med att få upp dem på övervåningen....

Av Wallström - 4 maj 2009 15:07

Kalle ringde förut på rasten och ville vi skulle grilla, jag skulle förbereda grillen och slänga ihop en sallad och han skulle köpa med sig en flintastek och potatissallad, och en påse stripes till barnen!

Gott gottigottgott..

Har nu tvättat golven i köket och på övervåninge, plockat massa, tvättat, och fyllt diskmaskinen. Rensat ur köksskåpen och fyllt en låda som skall flyttas ned i källaren.

Men finns fortfarande massor att göra kvar. Men får bli nästa vecka, tror jag åker hem imorgon igen. Då barnen skall till sin far denna helgen (som det ser ut just nu iaf) och jag känner hur mycket det finns hemma att göra.


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards