Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under maj 2009

Av Wallström - 2 maj 2009 18:43

Ja nu är gräsmattan klipp, tog nog 1½ timma, så lämnade över gräsklipparen till Kalle sista metrarna för att ni skulle få se resultatet..ler..

Av Wallström - 2 maj 2009 18:29

Maten var superb, grillat är ju bara så gott;-) Och alla var nog lika hungriga..skrattar..

Av Wallström - 2 maj 2009 14:34

Ja VILKET VÄDER, man kan tro att det är sommaren som är här redan, helt UNDERBART!

Vi va in till Skövde och handlade lite mat och mera uteblommor, ett nytt hopprep till Cecilia och massa annat smått & gott. Vi har verkligen tagit vara på vädret och håller oss ute hela tiden, just nu har Kalle satt igång grillen så det blir lite gott.

Samtidigt går han runt med trimmern och fixar i kanterna, medans jag sedan skall klippa gräset, men tar det efter maten när det blivit lite svalare!

Cecilia hoppar hopprep för fullt medans Sebastian kör med sin monstertruck (radiostyrda) Kan det bli bättre än så här?!?

Bilder kommer sedan, nu skall jag fixa till en pastasallad!


Tjing på er alla, njut av SOLEN!

Av Wallström - 2 maj 2009 07:41

Klockan 6:20 var det någon som stod och puttade på mig och frågade om hon fick gå ut och leka, öhh kollade på klockan?? Nä det va inte dags för ute lek ännu..skrattar..

Sedan kunde såklart inte jag somna om, så nu är alla vakna utom Kalle och han kan gott få sova en stund till:-)

Vädret ser lika strålande ut idag, hmm, undra vad man skall hitta på då..

Här skall iaf definitivt städas idag, och sedan skall jag kika med Kalle om vi kan åka in till skövde och köpa färg till hallen. Om dem har den rätta nyansen vi skall ha nu så man kan bli klar med i varje fall hallen! Hade ju vart så skönt!

Nä om man skulle gå upp och börja förbereda frukosten, 2 stycken som börjar bli hungriga här nu!


Av Wallström - 1 maj 2009 23:27

Efter maten var det dags för att röra på sig lite, så då satte vi igång och spelade boccia spelet, ett kanon passande familjespel. Barnen var verkligen jätteduktiga!



När klockan var 19:55 så var det dags att gå in och tvätta av sig och så bänakde allesammans oss framför tv:n "så skall det låta" fick det bli denna fredagskväll, ja det är barnens favoritprogram! Sedan låg vi och såg på nåt räddningsprogram och sen AMERIKANSKA GLADIATORERNA.. Men nu är det dags att sova efter en riktigt super dag;-)


Av Wallström - 1 maj 2009 17:50

Dem roar sig i väntan på maten, Sebbe fann sin tågbana med en gång!

Av Wallström - 1 maj 2009 17:45

Mmm, luktar så GOTT! Jag har gjort sallad och slängt in skivad potatis i ugnen!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards