Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under maj 2009

Av Wallström - 1 maj 2009 17:10

Nu när jag kände mig piggare var det bara till att hoppa in i bilen och åka. Så nu är vi äntligen på väg tillbaka. Lasta in alla grejer och sedan börja förbereda maten är det första att tänka på. Vi skall grilla, fläskfile och stora färska champinjoner är det som hamnar på grillen ikväll (som vanligt;) *mums*


Har köpt med ett boccia (stavas?) spel som vi tänkte spela ikväll med, kul när det är något hela familjen kan vara med på! Skall kolla imorgon om vi kan hitta badminton med, hittar inte vårat gamla, hade ett liggandes helt nytt i förpackning men spårlöst borta!

 Nä nu är det marineringsdags..

Av Wallström - 1 maj 2009 12:14

Skulle redan nu vart på väg till Skövde men jag fixade det inte. Vi var ute och handlade tidigt och när jag kom hem fick jag sådana magsmärtor och feberfrossa så va bara att störta i säng med alvedon. Känns dock nu lite bättre, men har ingen aning om vad det är som spökar.. Känner att jag inte riktigt är mig själv!

Vi hade tänkt grillat och spelat lite spel ute idag när vi kom till T-dala, men nu vet jag inte riktigt när vi kommer iväg, känner mig skyldig till att barnen får va inne och ha tråkigt idag när det är så fint väder, men vad ska man göra;-(



Av Wallström - 1 maj 2009 08:02

Jaha, några här som skall ut och demonstrera eller?!? Ja inte vi i alla fall!

Vi fick glatt vakna 6:30 imorse, eller iaf jag, Kalle sussar gott just nu, men inte så länge till..moahhh..nä elak jag är! Men idag finns en del och göra och så skall vi ju åka till Skövde idag. Vädret är strålande solsken precis som igår.

Vi hade det bra på valborg, barnen va nöjda, snälla och glada, så vi har inget att klaga på. Cecilia mötte en skolkompis (en kille) som hon hade bestämt att åka med redan på skolan, så det fick dem ju göra! Sebastian ville åka brandbil och var verkligen överlycklig när han hade fått gjort det tillsammans med Kalle. Vi hade en bra dag tillsammans som en familj;-) Även om stigen inte världens roligaste ställe direkt..skrattar..men, det är ju för barnen man gör det!

Träffade några man kände men det va inte många, enda direkt man pratade med va M och hennes familj, och det va kul för det va ju alldeles för länge sedan. Men skall försöka att ta med barnen dit nästa vecka om dem vill förståss..ler..

Nu skall vi käka lite frukost!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards