Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Wallström - 1 juli 2009 12:52

Är så irriterande när man har saker huller om buller och inte fått upp allt än och INGET är iordning. Blir sur på mig själv, hittar ju inte det jag behöver..grrr..men men är väl så innan allt är klart, men vill ju bara vara klar NU!!

Känner att vi värkligen MÅSTE få kommit till IKEA och få köpt inredningen till den nya garderoben, allting ligger på utsidan just nu och man bara flyttar det fram och tillbaka hela tiden, vilket är högst irriterande...

Jaha nu har jag fått klagat lite med, lika bra att fortsätta så nåt blir gjort då;)

Är glad att besiktningen av lägenheten gick igenom med, dem var nöjda med städningen och allt så det var ju iaf SKÖNT efter allt slit där!

Av Wallström - 1 juli 2009 12:14

Oj vad det åskar... Men var nog dock behövligt, hoppas det blir lite behagligare luft efter detta, fast fortfarande varmt förstås. Håller just nu på att göra iordning i Sebastians rum, allting är huller om buller där så nu skall jag försöka få iordning på det idag, så han kan börja trivas i det, han vill inte ens vara i det som det är just nu. Skall sätta upp en ny gardinstång och spindelmannen gardiner, har bäddat rent i hans säng med spindelmannen påslakanset och skall inom tid sy två golvkuddar med spindelmannen. Är spindelmannen och Disneys bilar som gäller för hela slanten!

Av Wallström - 1 juli 2009 09:19

Skönt att äntligen få vakna upp hemma i sin egen säng, barnen har alla sina leksaker och allt runt sig, plus att vi har det lite svalare här... Skall gå ut och fylla på poolen lite sedan så barnen kan bada , kan jag sola lite och bada fötterna;) Äntligen är lägenheten klar, alla förråd och allt är städat. Har vart 4 jobbiga dagar det senaste, har ju vart SÅ VARMT att städa och bära grejer i . Men nu är vi ÄNTLIGEN KLARA!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards