Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Wallström - 13 juli 2009 23:59

MAT: 


Frukost: 2 grova mackor med ägg och lök på


Lunch: 1 omelett med tonfisk och lök + sallad


Mellis: 1 äpple


Middag: potatisgratäng m grillad fläskfile + sallad


Träning:


2*10 min cykling
2*10 min crosstrainer

40 min promenad


=80 min träning.



Av Wallström - 13 juli 2009 19:11

Beställde ju nya kläder till barnen för ca 2½ vecka sedan och idag kom dem! Cecilia har ju blivit ett stort fan av High school Musical och för Sebastian är det ju fortfarande Blixten som gäller!



*Sebastians Nya "Blixten" kläder*



*Cecilias HSM klänningar*

Av Wallström - 13 juli 2009 09:41

Fick nyss en förfrågan som löd:



Kan inte du börja med frågestund på din blogg? Folk frågar och du tar nån dag i veckan som du svarar folk på frågorna dem lämnat i kommentarerna?

Snälla!

Följer din blogg dagligen, mvh Liselott!

SVAR:


Hej! Vet helt ärligt inte om jag får så många frågor i min blogg så att det är nån ide, men självklart kan du ju fråga nåt om det är nåt du vill på svar på ändå!

Märker jag att det blir mer som har frågor så kan jag ju kanske tänka om, men just nu så är det som sagt inte så många som frågar mig nåt;)

Av Wallström - 13 juli 2009 08:43

Körde 10 min cykling och 10 min crosstrainer vi 8-tiden. Skall försöka börja med det nu, 20 min morgon och 20 min kväll! Sedan hoppas jag att vi skall komma igång med våra promenader nu f.r.o.m idag, vi skall börja med 2,5 km och se hur det går med barnen. Sist gick Kalle med barnen medans jag sprang, men barnen vill och springa iväg då så det blev jobbigt för Kalle.


Så nu satsar vi på promenader hela familjen!


Ser ut som om vädret håller i sig här så idag chansar jag på att ta upp lite kött och lägga i marinad för lite grillning ikväll, med potatisgratäng och en sallad till..
Alla är ju grillfantaster här och nu var det ju ett tag sedan, vi hade ju velat grilla i helgen, men regnet höll ju knappt upp i 2 sekunder!


Funderar på en tripp till Norge på torsdag då Kalle skall ut och svira med kompisar i helgen..skrattar..nä så mycket svira kanske det inte blir för hans del eftersom han skulle vara chaufför men en heldag med några kompisar iaf, dem skulle på stochampionatet på Axvalla.
Men vet inte får se, är ju en bit att åka, och barnen är ganska rastlösa när det gäller bilåkning nu för tiden!

Har ju några vänner som ev pratar på att komma hit och hälsa på också, vet dock inte när eller om men kanske:-)

Av Wallström - 13 juli 2009 06:31

Väl hemma igår, mätta och belåtna var jag tvungen att sätta mig med lite jobb, medans Kalle roade barnen. Men sedan kom han upp och satte sig på motionscykeln så vi iaf va brevid varandra:-)

Men vid 21 så sa vi att vi skulle gå ner och kika på en film och krypa upp i soffan så det fick bli Wedding daze, har ju dock sett den förut men jag tycker den är rolig. Jason Biggs splar för dem mesta halvknasiga roller ju så :-)

Sent i säng blev det även denna kväll, med en tidig morgon ( 5:45 ) får va slut med det nu, för det känns inte som man är en riktig människa när man kommer upp. Även idag har jag ett par timmars jobb så lika bra att tag i det med en gång!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards