Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 2 juli 2009

Av Wallström - 2 juli 2009 23:08

Ja grillat är ALLTID gott, och kan man då sen sitta ute och äta så smakar det ju alltid ännu bättre. Kalle var hemma vid 18:10 igår och då åkte vi direkt till Mariestad och handlade lite. Sedan direkt hem och kastade på grillen, flintastek, sallad, färskpotatisar och sås, var kanongott. Och så sent hade det ju svalnat ute lite så det passade kanon att äta då.



Sebastian kan bara dimpa ner var som helst, men han är ALDRIG lång borta från Kalle..ler..



SÅÅ underbart med Svenska sommarkvällar!



2 trötta och hungriga BUSFRÖN..ler..

Av Wallström - 2 juli 2009 16:11

Har slängt ur en flintastek från frysen, pratade med K för en stund sedan och vi bestämde oss för att grilla. Är inte speciellt hungrig just nu men det kommer väl, så jag tog det första bästa jag hittade i frysen och det blev som sagt en flintastek!

Kvällarna är ju så underbara så man får minsann passa på att sitta ute nu medans det går, skönt för barnen att springa över till dagisets lekplats när det har stängt med, då är dem alldeles lagom trötta när vi går in sedan;)

Hoppas dock K kommer lite tidigare idag än vad det blev igår, blir ju inte så mycket tid tillsammans just nu, han går upp 5 på morgonen och jobbar till 17-18 så han är ju helt förståligt väldigt trött när han kommer hem på kvällarna.. Men imorgon är han ledig SKÖNT, ska han få sovmorgon med en ordentlig frukost, sen ska vi in till Skövde och shoppa lite. Är ju kalas på lördag så måste ha presenter .. Sen blir det nog mycket fix i helgen, med massa småsaker som skall göras så vi får i ordning. Letar efter en hylla och tv bänk till Sebastians rum, viktigast är hyllan så han får upp alla sina leksaker!

Av Wallström - 2 juli 2009 13:16

Nu ringde vi och frågade var i h-vete våra telefoner va, det var min samsung som krånglade, dem hade inte den inne så nästa vecka beräknade dem att den skulle komma, värt liksom.. sur jag blir.. är det, det som räknas som omgående leverans då. Har ju inte stått nånstans att den var sen, eller att den inte fanns utan att den skulle skickas omgående. Tydligen är inte kommunikation med ärlighet deras starka sida..



Undrar om den är värd detta väntande, HOPPAS DET!

Av Wallström - 2 juli 2009 11:12

Här i sin nya outfit, helt nya kläder valde lillemannen idag..

 TACK JIMMIE & ANNA FÖR DEM FINA KLÄDERNA!

Märks verkligen att lillkillen växer, jeansshortsen strl 116 och tröjan storlek110/116


Av Wallström - 2 juli 2009 11:04

Puh, håller på att plocka, men blir ungefär en ½ timma i stöten sedan paus, just nu har vi 40 grader inne så det känns inte så där lockande att göra nåt där inne just nu.. Barnen är ute och leker, så skönt för dem att bara kunna springa in och ut som dem vill!

Plockade 4 st fästingar på BLIXTEN (katten) så dem finns det gott om, dem har minst 2 stycken varje dag, blä.. Minns verkligen inte att våra katter förr hade "sådana" saker på sig, och vi har alltid haft ute katt ju..

Ingen telefon kom idag heller, börjar bli riktigt sur över det nu, hur länge skall man behöva vänta egentligen?!?

Av Wallström - 2 juli 2009 07:27

Ja allså en snabbis bild från Landbadet, vi han ju med en sväng dit i Lördags i mellan städandet, va såååå härligt!

Av Wallström - 2 juli 2009 07:15

Kalle var ju inte hemma förrens 18:25 igår, jättetrött så jag föreslog att vi skulle dela på 2 pizzor, barnen valde en och vi en. Så dukade jag upp på utsidan, barnen åt lite och lekte lite och åt sedan lite till. Skönt att bara kunna vara ute. Kalle somande nästan i solstolen medans jag pratade med mamsen i telefon så vid 21 tiden var det dags att gå in, och för Kalles del blev det raka vägen i säng, medans jag var uppe och grejade lite...

Av Wallström - 2 juli 2009 06:11

Fick avi igår, trodde ju att det var den nya telefonen, men ICKE det var bara abonnemanget (simkortet) så nu vet jag iaf vad jag kommer att få för telefonnummer..skrattar.. Ja det är ju inte illa det liksom! Men vill ju ha nåt att kunna ringa MED oxå!

Hoppas det dimper ned en avi idag med, och att det är telefonerna, vi väntar ju på 2 stycken, både min och Kalles! Aldrig mer beställa en telefon på nätet, grejen till VARFÖR vi gjorde det var ju för att dem inte fanns i dem butikerna som vi var i, men här vi beställde stod det att dem fanns för leverans omgående. Sedan går ju att disskuteras vad dem mena med omgående?!? :S

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards