Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 11 juli 2009

Av Wallström - 11 juli 2009 22:01

Har precis sett klart på en film, är inte ofta vi ser en hel film tillsammans längre, men idag blev det ialla fall en..ler..


 


Yes man med Jim carrey

Av Wallström - 11 juli 2009 21:53

Har gått otroligt fort idag, tiden har bara sprungit iväg! Mamma och dem dök med en HEL KÄRRA ful med skit så nu är garaget FULLKNÖKAT! Dem stannade dock inte så länge så vid 17-tiden åkte vi in till skövde och handlade mat och lördagsgodis.

Har lite lätt panik just nu var vi skall göra av alla grejer:O finns verkligen ingen plats för allt ju!


Av Wallström - 11 juli 2009 12:04

Ja det fick jag nyss när telefonen ringde och min pappa var i andra ändan, dem gångerna jag pratar med min far i telefon kan man räkna på 1 hand under 10 års tid ungefär ..skrattar..

Men ja då berättade han att han och mamma var på väg HIT! Mina föräldrar har liksom inget förbehåll , ingen planering vilket jag tycker är jobbigt!

Men nu var det för att vi har en HEL full lastad kärra med grejer hos dem som dem skulle komma och lämna så det var väl mest därför dem skulle komma. Så det blir en underbart mysig lördag = NOT!

Men barnen blev ialla fall glada så inte illa det!

Av Wallström - 11 juli 2009 07:15

Kalle var hemma vid 14-tiden igår, satt och fixade lite vid den andra datan tills maten var klar. Sedan gick han upp och la sig, han knappt lägga sig dock förrens en kompis dök upp:-) Men han stannade bara en liten stund sedan så fick han sova, sov i lite mer än 2 timmar så jag tillslut väckte han. Då var klockan 17:40, så vi gick alla till affären och bestämmde oss för något gott att fika till. Vi köpte jordgubbar och äpplen (konstigt kombination va?) och bestämde oss för att göra en paj, vi ville haft rabarber men det fanns ju ej.

Så lite god FREDAGSFIKA FICK DET BLI:-)




Sen så var klockan läggdags för barnen och vi bänkade oss framför tv:n och försökte konversera lite men kalle somnad strax innan 21 så vid 23-tiden hade jag suttit några timmar och kollat på massa skräp på dum burken men då fick det va nog, då gick jag upp och natte mig själv..skrattar..han nog inte mer än lägga mig så somnade jag..

Ja det var våran fredag det!


Btw jag tyckte pajen var riktigt god även om det var en annorlunda kombination:-)

Av Wallström - 11 juli 2009 07:13

Haha roliga dem små är, Sebastian hinner knappt att vakna innan han rusar iväg, nästan flyger ut för trappen och vidare in till Cecilias rum, och kryper ner i sängen! Cecilia är alltid lika road då hon oftst sover när han kommer, men ändrar sig allt dom oftast direkt dem får på tv:n. Idag var det favorit programmet Lazy Town så både låg gillandes kvar framför tv:n................

Av Wallström - 11 juli 2009 06:25

Ja typ så är det..skrattar.. Hade tänkt rensa ur massa kartonger och allt annat gammalt skräp som hat blivit över nu, tippen har nämligen öppet idag så då kan det vara skönt att få rensa ur allt så kanske man kan få lite utrymme över! HAr väl iaf typ 4 säckar med tidningspapper och småkartonger som står, sedan 1 stor kartong med gamla handdukar och sånt skräp i, och sedan bara massa tomma kartonger. Sedan ligger det massa rör som skall slängas i källaren så därför får det bli en sådan dag i dag en "skräpdag" helt enkelt ..:-)


Av Wallström - 11 juli 2009 06:23

Nån som minns denna gamla godingen, jag TYCKTE DEN VA SÅ BRA när jag va yngre!



OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards