Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Wallström - 16 juli 2009 23:59

Frukost/Lunch: Tonfisksomelett + sallad + 1 grov skiva bröd


Mellis: 1 grov macka med leverpastje och gurka


Middag: Lasagnette m sallad + cremefraichedressing


Efterrätt: Fruktsallad, äpple, jordgubbar,banan, melon, nektarin


Träning:


20 min cykling



=20 min träning.


Han tyvärr inte med mer!


Av Wallström - 16 juli 2009 07:26

Blev en sen kväll igår med, efter duschen så började ju filmen Schakalen med Bruce willis och Richard Gere. Har sett den förr men det var längesedan och jag tycker den är bra, så jag fastnade framför den!

Men uppstigning idag som vanligt vid 6, Sebastian vaknar alltid när Kalle går och då är han hungrig..


Gick upp och skulle fylla diskmaskinen, öppnade luckan och där var 3 tveskjärtar, fick livet ur dem och tvättade händerna, skulle torka mig med handduken. (ny hängde upp den igår) då ramlade det tveskjärtar ur den.. I katternas mat skål på utsidan som jag skulle fylla upp var det ett helt svart hav av dem!

Och när man skall öppna dörren och gå ut som ramlar dem ner i stora klungor, det kryllar alltså av dem! Kan man bli av med dem på nåt sätt eller i alla fall få dem till att minska?? Skall ringa anticimex idag och höra med dem och dem kan göra nåt, DET ÄR JU SÅÅÅ ÄCKLIGT!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards