Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 14 juli 2009

Av Wallström - 14 juli 2009 23:59

Frukost/Lunch (kl 10:30): 1 skiva rostad grov guldkorn  , med tonfisksomelett + sallad


Mellis: 1 korv (utan bröd) + 1 nektarin


Middag: Kebabgryta med ris + sallad


½ kexchoklad


Träning:


10 min cykling
10 min crosstrainer

2*40 min intensiv gräsklippning


=100 min träning.

Av Wallström - 14 juli 2009 14:46

Idag har Sebastian varit på sitt allra bästa humör:-( Och med lite bilder visar vi vilket humör det är!



*SUR*

Av Wallström - 14 juli 2009 14:42

Har suttit och jobbat ett par timmar och sedan satt jag och väntade på en person så äntligen när jag var klar med allt så tänkte jag ta gräset. Hoppade ut och såg ju riktigt fint ut ute så jag började klippa, mulnade på mer och mer. Till slut sprang jag nästan med gräsklipparen och när 40 min hade gått så kom det en rejäl skur. Bara att ställa in gräsklipparen igen och jag har typ hunnit klart med halva gräsmattan bara :-( Irriterande ju, jag ville ju bli klar!


Men det enda positiva i det hela var att det blev ialla fall 40 min intensiv träning så som jag sprang med klipparen..skrattar..

Av Wallström - 14 juli 2009 07:22

Fick denna skickad till mig häromdagen, tyckte den va lite kul=)



Frågan är om personen som jobbade visste vad han/hon gjorde eller om det var en ren tillfällighet....ler....

Skulle nog dock gissa på det först nämda!

Av Wallström - 14 juli 2009 06:07

Ja i går kom ju den efterlängtade avi:n till telefonerna, ÄNTLIGEN liksom. Så när Kalle kom vid 17-tiden gav vi oss iväg till affären för att hämta de, nä sa hon det finns inget sådant paket här, jo sa Kalle som började bli JÄVLIGT irriterad , det ligger där pekade han och visade ett netonnet paket som låg där. Hon kollade och jo visst det stod till oss det paketet och allt men kollinumret på avin och på paketet synkade inte, så hon kunde ju inte lämna ut det!


Hem och ringde NETONNET, ja vad annars om inte dem hade gjort fel IGEN, dem hade skickat ut fel paket!!!!! Så dem skulle dra tillbaka paketet igen och sedan skicka ut ett NYTT! Dock vet jag inte hur det blir för Kalle var ganska rasande det sista för att dem ÄR så JÄVLA NONCHALANTA där.

 Han åkte in till Media Markt och kollade men där fanns ingen av dem telefonerna vi ville ha. Och den jag vill ha säljs bara på NETONNET och på SIBA och siba har den inte inne på lager, varken i butik eller på nätet.

Ja sa att jag skiter i vilket, uppenbarligen skall vi väl inte ha några nya telefoner!

Så nu får vi se hur det blir, kan säga att stämningen här var tryckt igår, Kalle behöver ju en ny telefon då hans mest bara brusar så man knappt hör nåt...

Av Wallström - 14 juli 2009 05:57

Ja tidigare för varje dag blir det, vet inte varför men kunde inte sova, så vknade 5:10 gick ner och försökte lägga mig men då kom Sebastian så det var kört. Är jättetrött just nu men det funkar bara inte att sova!


Idag skulle det komma en och kolla på roddmaskinen vi satte ut på annons, satte ju ut den och Leg magicen förrförra veckan då vi har har valt att ha kvar motioncykeln och crosstrainern, mer får absolut inte plats. Vi han knaptt sätta ut leg magicen så var den såld, och nu skulle alltså nån även kolla på rodden. Hoppas hon köper den!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards