Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Wallström - 22 juli 2009 23:59

Frukost: omelett med kräftstjärtar + räkor + sallad


Lunch: Potatis m korvgryta + sallad


Middag: sallad + grillad fläskfile 


Kvällsmys: Vattenmelon + 1 nektarin


Träning:

10   min crosstrainer
2*20 min cykel
2*50 min gräsklippning


=150 min träning.

Av Wallström - 22 juli 2009 13:18

Ja nu har då jag rört på mig så det räcker för en stund, är helt slut, precis ut kommen från duschen och bara damp ner i soffan. Började med att cykla 20 min på motionscykeln, hoppade över och tog 10 min på crosstrainern. Sedan ner, kände mig svettig och ofräsch så vad sjutton efter 10 min vilande kastade jag mig ut och tog gräset också:-)  Lika bra när man ändå är ute , tog nästan 2 timmar sammanlagt ute med allt så nu är väl ändå lite vila välförtjänt! Barnen va ute och cyklade medans jag klippte, men nu sitter dem och spelar Mario kart på game cuben, vill ha dem inne en stund ifall jag råkar slumra till nån minut..;)

Av Wallström - 22 juli 2009 08:28


Mina älsklingar (bilder från helgen) Cecilia har klippt sig och fått en ny frisyr, hon såg så vuxen ut med en gång... Kan knappt fatta att hon skall börja i 1:a klass redan, det om nåt måste ju va ett tecken på att man själv börjar bli gammal;) Sebastian, han sover med sin blixten dress, brukar få av han den imellanåt så den blir tvättade iaf..skrattar.. men den gillades!!!



Av Wallström - 22 juli 2009 08:22

1,4 kg måste jag klara tills nästa vecka, hmm kan bli svårt , men samtidigt vet jag ju att jag har ätit en del skräp denna veckan som pizza, glass , paj kexchoklad, oj va mycket det lät nu men det har ju inte vart några enorma mängder direkt så. Jag gick ju trots allt ned 0,7kg...

Men för att ens kunna gå ner 1,4 tills nästa vecka så skall jag hoppa över allt skräp och öka på träningen lite. Får bli lite längre pass på cykeln och mer promenader. Har fastnat mycket mer för cykeln än crosstrainern nu, vilket är lite synd då jag vill köra båda.


Idag blir det ju kanske nån timma med gräsklipparen oxå om vädret håller i sig, det är ju motion det med:-)


Av Wallström - 22 juli 2009 08:18

Vecka 1: - 2,6kg

Vecka 2: - 1,2kg

Vecka 3: - 0,9kg

Vecka 4: - 0,6kg

Vecka 5: - 1,9kg

Vecka 6: - 2,3kg   (måndag)

Vecka 6: - 0,3kg   (onsdag)

Vecka 7: - 1,9kg   (måndag)             - 8 cm i midjan

Vecka 7: - 0,8kg   (söndag)

Vecka 8:   ------------------           (ingen vägning denna veckan)

Vecka 9:   ------------------           (ingen vägning denna veckan heller)

Vecka 10: +1,3kg  (måndag)              (Nya tag gäller f.r.o.m NU!! )

Vecka 10: -0,7kg  (fredag)

Vecka 11: -1,2kg  (Måndag)             

Vecka 12: -0,7kg  (Måndag)

Vecka 13: -0,3kg  (Måndag)

Omstart vecka 1: +1,1kg

Vecka 2:   -0.9kg

Vecka 3:   -0,7kg 



SAMMANLAGT: 14,6kg



DELMÅL 1:                    BELÖNING:      


18 MARS -5KG             4 NYA KLÄDESPLAGG              -5kg KLAR 11 MARS!!!


DELMÅL 2:                   

1 APRIL -10KG            1 par nya Jeans                   -10kg KLAR 30 MARS!!!


DELMÅL 3:                   

6 Maj -13kg         Foppatofflor (Fula,men sköna;) -13kg KLAR 27  APRIL!!!


DELMÅL 4:

30 Juli -16kg     

Av Wallström - 22 juli 2009 07:21

Ja jag vet inte vart tiden, eller dagarna tar vägen, men hinner inte med nåt längre! Rensade ur frysen häromdagen och så då att vi hade på tok för mycket bär så bestämde mig för att göra en paj till igår. Blev en smulpaj med äpplen, vinbär och jordgubbar, Kalle hade gillat den skarpt iaf. Så det var ju skönt att den uppskattades!

Ser ut att bli fint här idag - kan ju hoppas, och då är det bara till att kasta sig ut och klippa gräset i så fall. Tvätta ligger på prioriteringslistan idag med..skrattar..

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards