Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Wallström - 28 juli 2009 21:02

Blev en skön kväll trots allt, åt god mat, sedan gick hela familjen ut med Ludde, var ut i ca 2 timmar och bara njöt av kvällsolen!

Hamnade sedan framför tv-spelet med barnen, kalle har tagit Ludde på en jogging runda, får se hur det gått när dem kommer tillbaka!


Lite bilder från kvällen:


Av Wallström - 28 juli 2009 15:44

Ville grillat idag, men icke, blåser ju otroligt mycket! Just nu är det iofs klarblå himmel, men ändå kommer det regnskurar imellanåt så inget väder att lita på. Så jag slängde in flintasteken i ugnen istället, och kör lite klyftpotatis till med en hemmagjord tzatsiki + sallad. Får funka det med!

Sedan blir det nog en tur upp till sjön eller om vi tar spåret idag, blir ialla fall en lång promenad tillsammans med Ludde. Han fick en 40 min sträcka imorse, sedan har det bara blivit 2 koratre på vardera 20 min..



Av Wallström - 28 juli 2009 11:16

Blev en lugn gråmulen förmiddag, med städ och barnen som spelade spel och kikade på tv...



Sedan så blev det även lite bilder från kvällen, När Ludde badar och leker med bollen:-)


Av Wallström - 28 juli 2009 10:47

Underbart, Kalle började senare idag så vi sov ända till 8:10, var helt underbart!

Blev en ganska så sen kväll igår så, K var hemma runt 17 - tiden då vi alla åt mat tillsammans, sedan gick vi en liten promenad jag och K medans barnen kollade på film. Var bara ute ca 15 min, gick förbi affären och köpte jordgubbar. Sedan hamnade vi i soffan framför datorn och betalade massa roliga räkningar:-( Vid 19:30 hoppade vi in i bilen och åkte upp till sjön, lämnade barnen hos Birger och så gick vi på på 1½ timmas promenad med Ludde, han hoppade i vattnet 2 ggr, så han fick badat med. Sedan hämta barnen och åka hem, dem han inte mer än innanför dörren innan dem somnade!

Jag och K bänkade oss i soffan och satte på en film med owen wilson och Jennifer Aniston - Marley och jag!  Hade gjort iordning varsin Jodgubbs/banan smoothie till oss.

Efter halva filmen tog Kalle på sig och tog en promenad till med Ludde medan jag diskade upp. Sedan var klockan nästan 00:20 när vi hade kollat klart på filmen så då var det ju bara att göra sig iordning och hoppa i säng!


OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards