Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 10 juli 2009

Av Wallström - 10 juli 2009 12:03

Barnen har varit inne och fått lite i magen, men hinner ju knappt sitta ner och få i det innan dem skall ut igen..ler.. Dock så var dem tvugna till att byta kläder, speciellt sockar innan dem skulle ut för dem var BLÖTA!



K skrev och sa att han skulle vara hemma till 13-tiden idag, jag lyssnar dock bara till det halvt om halvt för han har inte kommit runt den tiden han har sagt nån dag dem sista 2 veckorna, brukar va 2-3 timmars försening så.

Hade ju tänkt gjort nån paj tills idag men jag vet inte, har ingen lust till nåt idag känner jag. Skulle helst av allt gå upp och krypa ner i sängen under täcket och inte gå upp mer idag! Men så funkar det ju inte, och nu skall jag ner och hänga upp tvätten jag tvättat:-) (haha ovanligt va???)

Av Wallström - 10 juli 2009 11:15

JA det kan man verkligen säga om NETONNET, vi la beställningen den 25/6 på orderbekräftelsen vi fick då står det på allt vi beställde OMGÅENDE LEVERANS, LEVERERAS INOM 1-3 DAGAR! Idag 10/7 finns telefonerna i butiken sedan igår men vi har ingen avi att lösa ut dem med vilket vi måste ha!


JÄVLARS VA JAG HAR SKÄLLT IDAG, JÄVLA SKITFÖRETAG!

Av Wallström - 10 juli 2009 10:43

Barnen bryr sig inte om vilket väder det är, vare sig det regnar eller är solsken så ska dem vara ute och leka. Inget fel i det, det sägs ju att : "det finns inget dåligt väder - bara dåliga kläder" och jag antar att det stämmer.


På detta kortet är Cecilia ute och springer i regnet, detta kortet har jag tagit inifrån vårat vardagsrum - förstår ni nu hur nära dagiset ligger:-)


Av Wallström - 10 juli 2009 08:34

Jag tycker denna är fin:-)



Av Wallström - 10 juli 2009 06:56

DET GICK INTE att hämta telefonerna utan avi så bara till att vänta in posten och se om det dyker upp någon avi idag.. Med våran tur så dyker väl den upp nån gång i slutet av nästa vecka eller nåt sådant...


Av Wallström - 10 juli 2009 06:44

Klockan 6 imorse vaknade jag av att jag hörde snyftningar..hmm..det var Cecilia som gick på nedervåningen och grät... Hon mår illa, säger att det känns som om hon skall kräkas, jag tror att det är för att hon är hungrig, hon åt otroligt dåligt igår. Nu har hon ialla fall fått i sig lite mer och kände sig redan bättre.

Idag är Kalles lediga dag men han valde att jobba extra och jag tror vi lämnar boet idag och åker till dalsland. Han visste inte alls när han skulle sluta idag så. Dem timmarna vi har umgåtts denna veckan går att räkna på en hand om man säger så!


Usch, är sommaren slut eller?!? Regnar och blåser i ett, och kallt är det som tusan...

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards