Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 7 juli 2009

Av Wallström - 7 juli 2009 16:46

Upp och ner i källare hela dagen känns det som..skrattar.. har fått packa upp krukor och lampor och fått upp lite i fönstren. Dock saknas nu blommor, känner att jag behöver shoppa blommor i massor. Behöver 4 stycken till vardagsrummet nere och 6 stycken till tv-rummet uppe.

Sedan vill jag ha 2 stycken till Sebbes rum... Så minst 12 blommor behöver jag köpa!


Ringde förut angående våra mobiltelefoner (förlåt vet att jag tjatar) och hon jag pratade med sa att dem nu var skickade. Kan det verkligen vara så, är dem på G nu? Ja dem borde ju vara här imorgon eller senast i övermorgon i så fall..*väntar, väntar*


Skulle betala in adressändringen förut, men hittade inte räkningen, smarta jag hade skickat med den tillbaka (smart va?) men det fick jag ju löst genom att ringa dit och berätta hur smart jag var..ler.. Så då var man 400kr fattigare bara för att ha bytt adress, gäller att inte göra det för ofta;)

Av Wallström - 7 juli 2009 10:15

Eller är det bara nu att den svenska sommaren har anlänt? Ena stunden blir det alldeles blå himmel och sol, 2 minuter senare är det som att hela himlen öppnar sig för att sedan 2 minuter senare dyka upp med solen igen!

Tittar man ut nu så är halva himlen blå och halva svart, riktigt svårt att veta vilken som är på väg hit dock. Jag hade ju tänkt hänga ut lite tvätt, luktar ju så mycket bättre och känns så mycket fräschare då, men med detta vädret så vågar man inte, man hinner ju knappt ut innan det kommer en regnskur, så nä det får nog skippas idag.

Väntar ihärdigt på posten, och jag är INTE ensam, fick nyss mess av Kalle, HAR POSTEN KOMMIT?!? ..skrattar..nä då vi väntar "inte" på att våra telefoner skall komma:-)

Dock tror jag inte på att den kommer idag heller, tror inte dem kommer på hela denna veckan, men kan ju hoppas jag har fel. Sedan väntar jag på att flyttkorten skall dyka upp..

Av Wallström - 7 juli 2009 07:25

Barnen sussar fortfarande, men jag kunde inte sova längre. Så gick upp och försöker vika lite tvätt, har 2 maskiner med handdukar och sängkläder som skall vikas, sedan skall jag ner och slänga i en ny maskin.

Kalle var hemma vid 19-tiden igår, trött och hängig så han åt lite mat och blev sedan liggandes på soffan så ingen träning igår, får väl se om han har kraft och ork idag kanske.

Det var önskemål om att grilla idag så jag hoppas solen tittar fram ordentligt så att vi kan genomföra detta, både K & C hade nänligen detta som önskemål..skrattar..


Själv skall jag fortsätta röja kartongerna i källaren, beta av en efter en, K var imponerad igår, han tyckte det hade hänt massor där, för häromdagen gick det inte ens gå in där, men nu går det faktiskt..ler..

Nä dags att sätta lite fart!

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards