Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg under juli 2009

Av Wallström - 12 juli 2009 07:18

Kollade mailen, har får mail att NETONNET skickat en ny avi nu.. Vi ringde ju posten och kollade men den fanns inte där, höjden av otur att just den försvann eller ??

Men det roliga är att när jag ringde först i fredags så sa den kíllen att avin var skickad redan i måndags så att den borde absolut vara framme. Men när vi ringde sedan på eftermiddagen efter att vi pratat med posten och allt så säger hon vi pratade med då, efter mycket lång betänketid att den var skickad i onsdags. Min tanke är att den kanske inte är skickad alls utan att dem missat det?!? Telefonerna har alltså legat i butiken sedan i onsdags sa dem själva i butiken. Och så många dagar skall det väl inte ta innan avin kommer? Men nu är ialla fall en ny avi skickad i fredags så vi räknar med att det tar ytterligare ett par dagar innan vi kan lösa ut paketet med våra nya telefoner! Kan säga att Kalle va irriterad som tusan över detta igår när han skulle ringa och hans gamla telefon ballade ur totalt!

Av Wallström - 12 juli 2009 07:03

Denna gick som en evighetsmaskin hemma hos oss igår, Kalle tycker den är bra, men dock tror jag kanske (eller hoppas jag) att han tröttna lite på den igår, men risken är nog inte stor;)



Henrik Dorsin En Gaffel Kort.





Av Wallström - 12 juli 2009 06:57

Ja det blev ordentligt sent igår kväll, somnade runt 01:30 nån gång, och det är ju inte så smart när man har barn!!! Sebastian var bara tvungen att ha väckt mig vid 6:30, han gav sig verkligen inte förrens jag var uppe på benen, och för att inte Kalle och skulle vakna var det ju som sagt lika bra att gå upp..

Kändes trevligt dock när man titta ut för solen skiner ju faktiskt :-) Och det kan behövas efter allt detta regn som har kommit..


Idag är vi bjudna till på Mat upp till Kalles föräldrar, så det blir till att åka dit upp sedan, brukar alltid bli lika god mat varje gång så, och barnen tycker det är jättekul att åka dit så det är skönt!


Av Wallström - 11 juli 2009 22:01

Har precis sett klart på en film, är inte ofta vi ser en hel film tillsammans längre, men idag blev det ialla fall en..ler..


 


Yes man med Jim carrey

Av Wallström - 11 juli 2009 21:53

Har gått otroligt fort idag, tiden har bara sprungit iväg! Mamma och dem dök med en HEL KÄRRA ful med skit så nu är garaget FULLKNÖKAT! Dem stannade dock inte så länge så vid 17-tiden åkte vi in till skövde och handlade mat och lördagsgodis.

Har lite lätt panik just nu var vi skall göra av alla grejer:O finns verkligen ingen plats för allt ju!


Av Wallström - 11 juli 2009 12:04

Ja det fick jag nyss när telefonen ringde och min pappa var i andra ändan, dem gångerna jag pratar med min far i telefon kan man räkna på 1 hand under 10 års tid ungefär ..skrattar..

Men ja då berättade han att han och mamma var på väg HIT! Mina föräldrar har liksom inget förbehåll , ingen planering vilket jag tycker är jobbigt!

Men nu var det för att vi har en HEL full lastad kärra med grejer hos dem som dem skulle komma och lämna så det var väl mest därför dem skulle komma. Så det blir en underbart mysig lördag = NOT!

Men barnen blev ialla fall glada så inte illa det!

Av Wallström - 11 juli 2009 07:15

Kalle var hemma vid 14-tiden igår, satt och fixade lite vid den andra datan tills maten var klar. Sedan gick han upp och la sig, han knappt lägga sig dock förrens en kompis dök upp:-) Men han stannade bara en liten stund sedan så fick han sova, sov i lite mer än 2 timmar så jag tillslut väckte han. Då var klockan 17:40, så vi gick alla till affären och bestämmde oss för något gott att fika till. Vi köpte jordgubbar och äpplen (konstigt kombination va?) och bestämde oss för att göra en paj, vi ville haft rabarber men det fanns ju ej.

Så lite god FREDAGSFIKA FICK DET BLI:-)




Sen så var klockan läggdags för barnen och vi bänkade oss framför tv:n och försökte konversera lite men kalle somnad strax innan 21 så vid 23-tiden hade jag suttit några timmar och kollat på massa skräp på dum burken men då fick det va nog, då gick jag upp och natte mig själv..skrattar..han nog inte mer än lägga mig så somnade jag..

Ja det var våran fredag det!


Btw jag tyckte pajen var riktigt god även om det var en annorlunda kombination:-)

Av Wallström - 11 juli 2009 07:13

Haha roliga dem små är, Sebastian hinner knappt att vakna innan han rusar iväg, nästan flyger ut för trappen och vidare in till Cecilias rum, och kryper ner i sängen! Cecilia är alltid lika road då hon oftst sover när han kommer, men ändrar sig allt dom oftast direkt dem får på tv:n. Idag var det favorit programmet Lazy Town så både låg gillandes kvar framför tv:n................

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards