Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 2 april 2009

Av Wallström - 2 april 2009 12:36

Ja det är inte bara hemmet som rensats ut även en storrensning på msn har skett.. Vad skall man ha folk man inte pratar med där för? Känns ju helt meningslöst! 10 kontakter försvann så det va ju alltid något ialla fall:-)

Har ju tillkommit många NYA det senaste som jag tackar för att NI har kommit in i mitt liv!

Av Wallström - 2 april 2009 12:28

Pratades vid igår om hur vi skulle göra i helgen med allt, och när vi skulle komma, men vi kom inte till klarhet med något direkt.. Får se vad han säger idag om han vet hur länge han går i skolan imorgon!

Han har ju sin "avtackningsmiddag" på lördag och jag har dopet på Söndag förmiddag. Blir nog förmodligen en helg på varsitt håll, och iså fall åker vi nog inte till han förrens på torsdag eftermiddag.

Kommer bli segt i så fall!

I vilket fall som helst så: ♥ ÄLSKAR JAG DIG & SAKNAR DIG ♥



Av Wallström - 2 april 2009 11:10

2 kg kärlek
1,5 kg glädje
2,5 hg skratt
5 hg mildhet
5 hg överseende
5 hg självuppoffring
5 hg finhackat förstånd
5 hg gott humör
2 msk uppfriskande gräl
1 kkp sunt förnuft
25 gr blygsamhet


Gör så här:


Placera kärlek, glädje och mildhet i ett kärl.

Vispa upp överseende, blygsamhet och självuppoffring.

Rör ner det finhackade förståndet och det goda humöret i de uppfriskande grälen.

Tillsätt bubblande skratt och sunt förnuft. Knåda ihop tills allt är blandat.

Värm försiktigt i evighet.

Av Wallström - 2 april 2009 10:58

Idag har det varit mkt tankar och funderingar, vet egentligen inte varför, kanske för att man går här och packar och det bara börjar bli tommare och tommare..

Återkommer till den ständiga frågan, GÖR JAG RÄTT?!?

Jag lämnar familj och vänner, Cecilia måste byta skola och Sebastian måste byta dagis.. Jag kan ju inte gärna ångra mig sedan liksom.

Men nä egentligen vet jag nog att jag gör rätt, ändå kan jag inte hjälpa att dessa tankar ploppar upp i huvudet på mig!

SOLEN skiner och det är kanonväder, man skall VA GLAD, inte deppig, inte nere..

Skall ge mig själv en "kick in the ass" och spinna vidare..


MAMMAS ÄLSKLINGAR:




OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards