Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 3 april 2009

Av Wallström - 3 april 2009 19:54

Denna fina AWARD fick jag av Janet! Tack för dina alltid fina och värmande kommentarer, dem betyder OERHÖRT mycket ska du veta!

KRAM JENNIE.

Av Wallström - 3 april 2009 19:42

Jag och barnen skall kika på så skall det låta, dem skall göra popcorn och jag  skall göra iordning en smoothie!


Har förövrigt inte varit en bra dag här idag så nu ska jag bara njuta av kvällen, jag hoppas jag får ett god natt mess ikväll ialla fall. Blev ju inget sådant igår och inget telsamtal heller så det var en sur Jennie som gick & la sig och en sur Jennie som gick upp, så då tog jag saken i egna händer och planerade min helg själv! Det har blivit många tårar i telefonen ikväll, både från min sida och från K's sida. Tyvärr fick vi inte avslutat vårt samtal då det kom folk till han men jag fick messet sen och sagt det sista i vart fall så det känns lite bättre!

Av Wallström - 3 april 2009 11:03

Efter en del strul och tjat har jag valt att vara hemma denna helgen, jag måste börja prioritera rätt i livet för en gångs skull, inte bara efter vad alla andra vill och kan.. Cecilia väckte mig vid 4 imorse och sa att det kändes som om hon ville kräkas, åt sedan lite frukost, men den kom upp igen. Nu är hon dock pigg och springer runt och leker, så vet inte riktigt vad det är!

Men dop om alla är friska på söndag blir det, så imorgon måste jag ge mig ut och leta efter en doppresent, alltid lika kul = NOT , har ju så kass fanatsi!



OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards