Mitt Liv Som Fru Wallström..

Alla inlägg den 25 april 2009

Av Wallström - 25 april 2009 21:59

Ja så här har jag käkat idag:-)

DAGENS TRÄNING: 2*40 min promenad, 20 min crosstrainer

Av Wallström - 25 april 2009 12:57

Hurtig jag blev helt plötsligt då, ja jag började med att vika tvätten, sedan tvättade jag badrummet, och nu tvättade jag av golvet i köket. Ville ha det fint innan vi åker imorgon, men känner egentligen inte för att städa när det är så fint ute, men barnen vill ju leka inne så då får jag ju passa på att göra någon nytta medans jag kan!
Till middag får det bli hemmagjord pizza, det äter alla barnen med så kändes lättast så, orkar inte stå och göra flera olika middagar som det brukar bli annars när man har besök av massa barn.
Och nu kan dem vara med och lägga på det dem själva vill ha, det brukar ju alltid uppskattas:-)

Ikväll skall jag mysa till det med en fruktsallad och lite vaniljglass jag köpte hem igår kväll, man måste ju få unna sig nåt ibland.
Tänkte hoppa in i duschen, men kom på att jag kan faktiskt hoppa på crosstrainern innan och se om jag klarar av en 20 - 30 min!


Av Wallström - 25 april 2009 10:28

..LER..Ja det va ett tag sedan!


Av Wallström - 25 april 2009 10:25

Blev bara en kort promenad då telefonen ringde och första tjejen redan var på väg, så bara att vända och gå hem igen. Men så underbart det var ute då, skall ta med alla bort till lekplatsen sedan, onödigt att bara sitta inne en sådan fin dag.

Just nu leks det för fullt med Barbie och Sebastian ville se på "Blixten" så jag skall vika all tvätt jag tvättade igår så man får gjort det :-)

glitter-graphics.com
Av Wallström - 25 april 2009 09:29
Glitter Words[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

Blev nästan som sov morgon idag, blev väckt 6.45, men fick ligga och dra mig till 7, va helt underbart verkligen!

Solen skiner på en helt klarblå himmel, kan det bli bättre? Pratade med K nyss i telen, han var på väg till Falköping och skulle hjälpa sin bror m familj med att flytta. Jag och barnen skall åka dit imorgon och vara där tills på torsdag, iofs så skulle Kalle va me och lära sig sitt nya jobb imorgon - söndag, men det blir ju inte hela dagen! Sedan så torsdag åker vi till Dalsland till mina föräldrar och firar det årliga valborgsfirandet där uppe med karuseller, hoppborgar, marknad och majbrasor, kan ju va kul för barnen!

Huset fullt idag?!? Ja Cecilia hade ju bestämt med ett par kompisar idag att det va okej att leka, så får väl se hur många som dyker upp..skrattar..

Tänkte dra med barnen på en promenad nu för sedan när alla barn kommer är det ju kört..


Ha en riktigt toppen Lördag på er alla nu! 

OM MIG!

KLOTTERPLANK

Fråga mig

3 besvarade frågor

KALENDER

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

MINA SENASTE INLÄGG

ARKIVET

TIDIGARE ÅR

KATEGORIER

ANDRA SIDOR JAG BESÖKER

RSS

UNIKA BESÖKARE PER DAG!


Ovido - Quiz & Flashcards